[WN] Hoe westernzadel opmeten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Damber

Hoe westernzadel opmeten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 20:02

Hallo,

Aangezien ik 0,0 verstand heb van zadels maar hier wel een splinternieuwe heb liggen en deze wil verkopen, heb ik een vraag.

Hoe meet ik de maat van dit zadel op? Zonder maat kan ik het zadel natuurlijk nooit verkopen Lachen

Alvast bedankt!

MSQuincyTE

Re: Hoe westernzadel opmeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 00:10

Wat voor zadel is het, plaats eens een foto van het zadel en wat koste het als nieuw

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 11:14

Ik heb wel een foto, zal deze vanavond op internet zetten. Het zadel kosste niet 600 euro.

maar hoe meet ik de maten van het zadel?

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 15:55

Damber schreef:
Ik heb wel een foto, zal deze vanavond op internet zetten. Het zadel kosste niet 600 euro.

maar hoe meet ik de maten van het zadel?

even een quote; Het zadel kostte nieuw 600 euro.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-08 21:47

Afbeelding

joany_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 21:54

het kan aan mij liggen en als ik fout zit sorry dan maar vind 600 nieuw voor dit zadel erg duur.....als ik hem zo op de foto zie is het ook niet echt een merk of wel??
ik vind het er persoonlijk niet echt uitzien als een kwaliteitszadel dus vandaar dat ik dit zeg....waar heb jij hem toen gekocht??
soms staat de maat onderin het zadel dat is bij dei van mij dus het geval

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 07:57

Het gaat er toch niet om of het een merkzadel is of iets dergelijks? De reden van het openen van dit topic is om er achter te komen hoe ik de maat op kan meten van dit zadel. Prijs e.d. zijn dus niet van belang Lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 09:05

Volgens mij past ie prima in een kliko, daar heb je dus verder geen maten voor nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 09:22

Hahahahaha ja dat is weer zo'n zadelmarktding met vakkundige versiering aan de achterkant Nagelbijten / Gniffelen Dan is maat 'kliko' inderdaad de beste aanduiding die je d'r aan kunt geven Nagelbijten / Gniffelen
Ik hoop echt dat dit ding niet op een paard komt te liggen. Volgens mij krijgt zelfs een barkruk al pijn als je zo'n ding erop legt...

joany_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 11:37

Damber schreef:
Het gaat er toch niet om of het een merkzadel is of iets dergelijks? De reden van het openen van dit topic is om er achter te komen hoe ik de maat op kan meten van dit zadel. Prijs e.d. zijn dus niet van belang Lachen

rustig aan.....ik bedoelde alleen maar met een omweggetje te zeggen dat het je het waarschijnlijk niet lukt om het zadel te verkopen en da's mischien maar beter ook want die liggen voor geen meter op een paardenrug en zijn nog gevaarlijk ook voor de ruiter die erop zit!

@ dubbeldun en sonja; tja hahaahah zo wilde ik het dus niet zeggen LOL