Robobank dekje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

paasei_

Robobank dekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 17:26

Waarom zijn rabo bank dekjes zoveel geld waard
laats werd er in een topic wel 50 euro op geboden.?
waarom wil iedereeen die zo graag vind er niks bijzonders aan , zien er uit als dekjes van 20 euro waard ofzo? Clown

MelanieB

Re: Robobank dekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:41

Ik vind het zowiezo dom om zoiets uberhaupt te kopen,zoiets (vind ik) moet je winnen/verdienen niet kopen.

Ik heb vorig jaar een rabobank deken gewonnen, kampioen bij pony's sgwoefen
Zo is het toch veel leuker dan dat je zoiets gaat kopen??

Ik vind, of je moetvoor rabo rijden, of je wint m. (Of je rijd natuurlijk in Z ofzo dat je m krijgt van de rabobank.)

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 22:45

Ik vind ze ontzettend leuk die dekjes, maar ik vind dat als je ermee rijd dat het lijkt alsof je voor de rabobank rijd of dat je hem gewonnen heb. Dus dat je al leuk kan rijden Knipoog Tsja en als ik daar dan de ring mee in kom valt het zo vies tegen met mijn rijkunsten Tong uitsteken

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 05:38

het zijn best wel mooie dekjes,maar de prijzen die ervoor gevraagd/geboden worden zijn inderdaad idioot.........eigenlijk heb je gelijk,liever er zelf een winnen Haha!

Roxyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 14:30

ik vind ze heel mooi, maar dat komt volgens mij omdat er reclame op staat, meestal kun je zo'n dekje winnen

joann86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 16:26

die moet je ook winnen... k had r toen 2 liggen voor 25 euro pst, en binnen een dag gaven ze er 40 euro voor :S snapte r niks van

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 16:56

er loopt nu een topic waar nu meer dan €50 voor dat dekje geboden is.......dat word niet eens voor een 2e hands anky gegeven

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 16:57

ik dacht dat je ze gewoon kon kopen...?
tenminste dat heb ik begrepen.. Vork

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 16:58

Net als die jassen die je nu bij Divoza kunt kopen. Ik ga daar echt niet mee lopen. Alleen als ik een jas krijg omdat ik in het kader zit. Zoiets moet je verdienen vind ik.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 16:58

welke jassen bedoel je,Lenneke_?

BarBosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 16:59

Ik vind dat ook wel belachelijk veel Scheve mond
En zoiets moet je winnen. Misschien vinden sommige mensen dat het wat 'status' geeft. Maar je prestaties moeten er ook wel wat naar zijn.
Maar moet zeggen, vind het wel mooi staan. Reclame op je dekje Knipoog .

BarBosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:00

Lenneke_ schreef:
Net als die jassen die je nu bij Divoza kunt kopen. Ik ga daar echt niet mee lopen. Alleen als ik een jas krijg omdat ik in het kader zit. Zoiets moet je verdienen vind ik.

Die oranje KNHS jassen waarschijnlijk Knipoog

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:00

Ik denk ook dat het komt dat Rabobank goed aangeschreven staat. Heel vaak zijn het grote prijzen die de Rabobank weg geeft en als je dan met zo'n dekje mag rijden lijkt het natuurlijk heel wat.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:01

Die oranje jassen Ja

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 17:02

Moet je maar even op de site van Divoza kijken, of op de KNHS site, daar staat die kleding wel. Daar hoef ik ook niet zo persé in te lopen. Zoiets wil ik inderdaad ook winnen of krijgen, want voor die prijs vind ik wel ergens anders een leukere jas/dek/deken..

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:36

Ik vind het echt belachelijk dat mensen zoveel geld voor zo'n dekje over hebben.
Overigens als je iemand kent die bij de Rabo werkt, die kan ze zo bestellen (voor dertig euri's) en dan heb je een gloed nieuwe.

En over, dat je zoiets moet verdienen, slaat nergens op. Vind ik.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:37

Geef toe het zijn mooie dekjes absoluut maar zou er eentje willen verdienen en niet koop. Het is juist een uitdaging er zelf eentje bij elkaar te rijden.

De jassen van Divoza vind ik erg mooi. Dat er KNHS ed opstaat ja lekker belangrijk maar zie het niet als een sponser jas oid. Gewoon mooie kwaliteitsjassen die waarschijnlijk wél duurder zijn ómdat er KNHS opstaat Nagelbijten / Gniffelen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:38

Ik heb zo'n dekje, maar ik heb hem eerlijk gewonnen Ja
Wist niet dat ze er zoveel voor neertellen Bloos! !

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:41

eris nu bij dat ene dekje 62,20 geboden VIA PM Knipoog daar zit het instinkerdje ... en daar gaanmensen ook nog eens over bieden pff

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-08 21:05

Zo mooi vind ik die dkeje neit eens, jaa voor een wedstrijd wel maar... ik vind een anky pad ofzo veel mooier of een scapa dekje ofzo Lachen

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 21:06

Ik heb hem ook gewonnen paar maanden terug nog nooit gebruikt Nagelbijten / Gniffelen

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 21:08

Ik heb er ook een op liggen, wel gewonnen door mijn zussie maar die rijdt nu op een paard en is pony dekje dus heb ik hem erop liggen (rijd dan ook wel Z Knipoog ) Maar als ze er zoveel voor bieden ga ik hem eens verkopen denk ik, kan je 3 andere voor terug kopen! Tong uitsteken

Linda_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:40

Ik heb ook een Rabo dekje en Rabo jas, eerlijk voor gestreden en een plek behaald in de finale Rabo Talentenplan, toen kreeg ik ze dus in Ermelo op die finaledag.
Maar ik rij nooit met de sjabrak, ik denk altijd dat een jury dan hoge verwachtingen heeft en als het dan niet goed gaat....... Bloos

De jas heb ik wel eens aan met buitenrit of op het erf, maar niet naar de club of concours. Ik heb hem 1x aangehad naar de club en toen kreeg ik direct een berg gezeik van iedereen, daar zat ik niet op te wachten dus heb ik hem maar niet weer aangedaan. Ik denk dat ze gewoon jaloers waren volgensmij Nagelbijten / Gniffelen

Maar ik verkoop ze niet, vind het wel een leuk aandenken Haha! en ben er toch ook wel een beetje trots op dat ik ze eerlijk heb gewonnen Bloos

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 16:54

logisch linda_E dat je er wel een beetje trots op bent,zou ik ook zijn!
jammer dat sommige mensen dan banketstaaf reageren,je moet toch zeker zelf weten wat je aandoet?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 17:21

Dat gezeur houd je, ik kreeg ook allemaal gezeur.
Elke keer van hetzelfde meisje voor de grap, omdat ik hem voor haar neuswegkaapte, ze stond hele tijd op kop, en toen kwam ik en toen stond ik op kop. Nog nooit zo hard gejuigd wanneer iemand ee balk hd. Kreeg toen veel boze blikken Huilen van het lachen