Roze leer is misschien wat lastig in het onderhoud. Als het niet door en door geverfd is gaat het er snel versleten uitzien denk ik. Ik wist niet eens dat het bestond.
Ik vind endurance hoofdstellen ideaal, omdat je het bit eraf kunt klikken. Handig op bijv. buitenrit. En ze zijn heel makkelijk schoon te maken. Op http://www.goedhard.nl kun je ze helemaal zelf samenstellen. Precies naar wens.
Laatst bijgewerkt door Silence op 27-07-08 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt
ik zou voor de leren kiezen aangezien ik die mooier vindt en qua garantie van kleurbehoud kun je vragen waar je hem gaat kopen moet natuurlijk niet zo zijn dat de verf ervan af brokkelt.
de endurance lijkt wel een nylon hoofdstel of vergis ik me nu??? hij is wel makkelijk als je het bit eraf wilt klikken aangezien ik dat nooit doe kies ik voor de leren maar het is maar net wat je handiger vindt
Ik zou ook de endurance nemen, super handig omdat je het niet hoeft in te vetten maar als het vies is alleen eventjes in een sopje hoeft te leggen! en inderdaad handig dat je het bit er af kan halen, kan je het ook veel makkelijker schoon maken!
Ik zou voor een halsterhoofdstel gaan (zoals die tweede dus) maar dan inderdaad een van Biothane en niet van dat tpu waar het hoofdstel op de foto van is.
Ik zou voor het leren hoofdstel gaan, aangezien ik die erg mooi vind en die andere spuuglelijk Als je het voor buitenritten enzo wilt kopen, dan is de tweede wel het meest praktisch omdat je het bit er af kan halen bijvoorbeeld.
Die endurance hoofstel is het handigst. Hij is makkelijk schoon te maken en je hebt als voordeel dat je het bit er zo uit kan klippen. Handig als je lange ritten gaat maken en je paard even wil laten grazen. De beste is dus het hoofdstel wat voor jou het handigst is