Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jol1 schreef:Als een paard superrond is (zoals nu vaak het geval is in het weideseizoen) dan kan een zadel best iets opzij schuiven met opstappen. Als jij met 60 kilo aan één kant gaat hangen, lijkt mij dat niet meer dan logisch. Ik zou het heel knap vinden als je een zadel vindt dat dan als een huis blijft liggen. Of je zou het zadel zo strak moeten aansingelen dat je paard geen adem meer kan halen. (lijkt mij ook geen optie)
dat scheelt tenminste al met verschuiven bij het opstappenJol1 schreef:Als een paard superrond is (zoals nu vaak het geval is in het weideseizoen) dan kan een zadel best iets opzij schuiven met opstappen. Als jij met 60 kilo aan één kant gaat hangen, lijkt mij dat niet meer dan logisch. Ik zou het heel knap vinden als je een zadel vindt dat dan als een huis blijft liggen. Of je zou het zadel zo strak moeten aansingelen dat je paard geen adem meer kan halen. (lijkt mij ook geen optie)