Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maat gegokt, en als het niet zou passen verkoop ik het wel weer door.Talida schreef:Ik had een zadel via ebay gekocht en het naar het hotel van mn vriendje laten opsturen. Paste net in zn reistasmaat gegokt, en als het niet zou passen verkoop ik het wel weer door.
Maar het zit lekker!

catalyst1 schreef:Ja mits het passende zadel niet al te oud is en men in Amerika niet ondertussen de boommaat heeft aangepast, maar wel het typenummer heeft aangehouden.Maar als ik hier een zadel heb dat past en ik bestel hetzelfde merk en typenummer in amerika,dan zou dat toch goed moeten gaan?
DubbelDun schreef:catalyst1 schreef:Ja mits het passende zadel niet al te oud is en men in Amerika niet ondertussen de boommaat heeft aangepast, maar wel het typenummer heeft aangehouden.Maar als ik hier een zadel heb dat past en ik bestel hetzelfde merk en typenummer in amerika,dan zou dat toch goed moeten gaan?

wgirl schreef:Ik heb 2 zadels uit Canada geimporteerd en 2 zadels uit Amerika. De laatste 2 uit Amerika heb ik zelf meegenomen in een speciale tas waar het zadel met gemak in paste. Gebruik het nieuwe zadel 1 of 2 keer, zodat het niet "nieuw" meer is, ivm invoerkosten.
Het verschil met NL is te groot, om het niet te doen. Je verkoopt ze hier snel door, dus ik zou het risico nemen. Succes!