Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Rhodos schreef:Dit is geen leuk probleem. Jij bent de leek op zadelgebied en de zadelmakers 'kraken elkaar af'.....

Viper03 schreef:De kamer is te smal, de ruimte tussen de kussens. Volgens Daaleman is dit een standaard maat bij hun zadels, maar mijn paard is daar juist het breedst. Als daar niet voldoende ruimte zit, schuift ie zo op de ruggewervel..
. Is het erg als ik dat niet snap.
Chrisss schreef:Laat een onafhankelijk iemand kijken. Die kan dan desnoods aan Daaleman zelf uitleggen en laten zien wat er misschien niet goed is en kan ook zien of het zadel wel of niet goed ligt.
Cowgirl schreef:Dat is raar,ze maken zadels op maat maar dat is standaard. Is het erg als ik dat niet snap.
Judje schreef:Daaleman is er niet meer bijgeweest zie ik, maar komt volgende week pas.
Misschien heb ik het gemist hoor, want hoe oud is je paard? En ben je bijv. meer en/of zwaarder gaan trainen met je paard?
Een paardenrug is natuurlijk erg aan veranderingen onderhevig en daarom kan het zijn dat het zadel niet meer goed ligt. Ik ben benieuwd wat Daaleman ervan zegt en ik denk ook dat daarna er pas meer over te zeggen valt.
Succes iig!