Welk appelbitje?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jamika

Welk appelbitje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 14:05

Ik wil graag eens een appelbitje proberen. In de winkel zag ik er verschillende. Er waren meerdere watertrensen, dubbelgebroken, enkelgebroken en ongebroken. Er was ook een enkelgebroken bustrens. Ik rij nu met een dubbelgebroken bustrens. Welke variant zou het handigst zijn?

FBN

Re: Welk appelbitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 15:10

ik denk dat je dan het beste weer de zelfde kunt nemen en als ze die niet hebben een dubbelgebroken watertrensje

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 15:25

Jammer dat ze geen dubbelgebroken bustrens hebben. Misschien dan inderdaad de dubbelgebroken watertrens proberen. Heb overigens wel eens gehoord dat ze dan last kunnen krijgen van het middelste stukje bij een appelbitje?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 15:27

Je hebt nog verschillende. Een echt dubbelgebroken en 1 waarvan alleen het appelstuk dubbelgebroken had. Die 1e had ik zelf het idee van dat dan het ijzer alsnog tveel in zijn mond zat. Dus ik heb de 2e gebruikt. Fijn bit, maar voor pony niks Knipoog

Dus die ligt nu in de kast

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 18:24

Ik rijd mijn paard met een HM die dubbelgebroken is maar geen schakeltjes heeft die de 3 delen verbinden maar een kabeltje.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, kan er zo gauw geen foto van vinden.
Mijn paard accepteert dat bitje goed, maar dat zal per paard verschillen, kwestie van uitproberen...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 19:33

Die heb ik dus ook Nouvel Knipoog

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 09:21

Kijk ffop de website van harry's horse, staan allemaal bverschillende modellen op. Succes ermee!