Schumacher/Cavallo dealers? (frontriemen)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Schumacher/Cavallo dealers? (frontriemen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 16:50

Ik heb weer iets in mijn hoofd: ik zoek een frontriem in speciale kleuren. Nu weet ik dat ze bestaan van Schumacher en van Cavallo, maar nergens kan ik ze vinden. Wel andere frontriemen van deze merken, maar ook niet echt veel in de ruitershops op internet.
Ik zoek dus een (internet)winkel die producten en dan met name frontriemen van deze merken verkopen, en ook alles kunnen bestellen, zodat ik de frontriem kan regelen die ik in mijn hoofd heb.

Het liefst een webshop! Gewone winkel mag ook, dan hoop ik hard dat die in de buurt zit Lachen
Alvast bedankt!

#Ymke#

Re: Schumacher/Cavallo dealers? (frontriemen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:02

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:02

Dankje, helaas staat die ik wil er sowieso niet bij... en dan zou ik in mijn beste Duits een mailtje moeten gaan sturen of ze kunnen bestellen Bloos Misschien dat ik het wel doe, haha maar moet dan wel even moed verzamelen..

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:21

Hmm... Suus die ik heb, maar dan net een tikkie mooier en ook nog in maat Cob, staat er bij... En dan ook nog nu in de aanbieding voor 49 euro...... Dus als je daar gaat bestellen Haha!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 09:14

Ik heb inmiddels een Nederlandse Schumacher dealer gevonden die met mijn wensen aan de slag gaat Haha!