Zadels tweespan

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

replaym

Zadels tweespan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 15:45

Ik wil graag een nieuw zadel; waarschijnlijk een KN of een Stübben. Ik wil denk ik Tweespan uit Boornbergum laten komen, wat zijn jullie reacties? Ik wil dus niet een perce een Fryso zadel van hun.... Heeft iemand hier ook een ander zadel gekocht en deze laten 'aanmeten'?

axeltje

Re: Zadels tweespan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 09:54

Ik heb sinds maandag een zadel van hun.
Ben erg tevreden. Vriendelijke mensen, leggen alles goed uit, laten je zelf ook voelen en zien wanneer het wel en niet goed ligt.
Ik heb een Kieffer en Fryso geprobeerd met rijden. Het is het Frysozadel geworden omdat mijn paard daar beter mee liep.
Paard is trouwens een KWPN-er.

Ik kan het je aanrijden, ben erg tevreden! Succes

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 22:55

ik ben ook erg tevereden over hun service en het zadel ik heb dan wel een fryso zadel maar een super service gekregen en nu nog.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:54

ik heb onlangs ook een zadel bij hen besteld en deze nu 4 weken in gebruik. Bevalt goed.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:18

weten jullie of ze ook zadels inruilen ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 10:21

ik ben wel en niet tevreden.. het zadel voor bijrijdfries is prima, en past haar goed, voor onze (inmiddels verkocht) haflinger, hadden we een zadel gekocht, laten passen, en ik heb er 2 keer mee gereden.. beestje deed niets anders dan bokken.. dus afgestapt en naar de winkel gelopen, conclusie: pony was te dik geworden voor het zadel.. in 2 weken tijd?? nee dat gaat er bij mij niet in.. het zadel voor mijn eigen pony straks, komt dus niet bij de tweespan weg..
ze ruilen ook zadels in Ja

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 11:24

ik heb ze net gebeld en wordt vd week terug gebeld voor een afspraak.
werd heel fijn geholpen.
en inderdaad ik kan mn oude zadel inruilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 18:52

je wordt er idd altijd netjes geholpen, ben ook heel tevreden over mijn eerste zadel Ja 2e zadel minder dus.. maar die kon zonder problemen geruild worden tegen een breder zadel.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:11

Als jij een KN of Stubben zadel wilt aanschaffen en je woont in het noorden. Dan had ik Kootstra in Groningen eens benaderd. Ik heb mijn zadels bij hem vandaan, het is een vakman die weet waar hij over praat. Hij past de zadels volledig aan, voorheen was het aanpassen kosteloos. Hoe het nu zit durf ik niet te zeggen maar dan zou je even moeten informeren.