Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
schepje vanisch oxi white erbij en schoon is uw kunstgebit uh peesbeschermers
niet zelf uitgeprobeerd. Ik hou ze zo schoon mogelijk (vuil er meteen afwassen met een sopje in een emmer) en laat ze niet lang in de zon liggen. Moet zeggen dat die van mij al redelijk oud zijn (jaar of 3) maar nog altijd redelijk wit zijn.
) stelde dat ze echt niet meer wit konden worden, zo groezelig en verschoten. Ik heb de buitenlaag met bleek afgeboend en daarna de kappen goed gewassen (wil beslist geen bleek aan de benen van m`n paard...!) en nu zijn ze mooi wit
) Die van mij blijven keurig wit, alleen komen er vaak van die grasvlekken op. Laatst deed ik ze in de wasmachine en nu zijn ze weer als nieuw. Heb wel de beschermers van Eskadron, de witte van BR vond ik toen der tijd echt waardeloos.. magic_lover schreef:idd als ze erg smerig zijn doen wij ze gewoon in de wasmachine, 30 graden, komen er als nieuw uit
liliputter schreef:magic_lover schreef:idd als ze erg smerig zijn doen wij ze gewoon in de wasmachine, 30 graden, komen er als nieuw uit
Slecht voor zowel de peesjes als de wasmachine!