Er kan wel een koord achterlangs.
Ik vroeg me af wat jullie ervaring is met dekens zonder bilkoorden? Anders ga ik toch
verder zoeken naar een mét bilkoorden.
groetjes!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik haal ze heel vaak na 1 seizoen van mijn deken af, omdat de musketonnetjes kapot gaan van het zand. En dan blijven ze ook prima liggen

Maar het is natuurlijk een beetje kijken hoeveel je paard buiten staat en hier waait het altijd (oke meestal) dus dan waait een deken gemakkelijk op.
mirgino schreef:ik heb de Amigo 0 gr en als er geen wind staat blijft hij goed liggen,maar met wind moet het koord eraan en de poept ze helemaal onder.

magic_lover schreef:wij hebben amigo dekens (200 grams), en de amigo vliegendekens,
beide zonder bilkoorden en gewoon een ding onder de staart door, ze blijven perfect liggen, en paarden krijgen er vrijwel geen schuurplekken van!
en over dat ze dat ding onder de staart door overheen mesten, tja daar ontkom je niet aan, maar die hoef je ook niet in je handen te hebben ja?
teminste doe ik nooit, even staart erover en klaar is kees.

MarchaL schreef:Al mijn horseware dekens blijven prima liggen zonder de bilkoorden. De horseware dekens hebben gewoon een hele goede pasvorm.