Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

XoNo schreef:Ik zou niet naar Divoza, die zijn niet zo ruim gesorteerd in westernspul
Waar woon je ergens? Arthurs westernstore heeft aardig wat, Oregon Trail Tack Store...Eurohorse...
Er zijn er genoeg
ellepel schreef:ik had niet egzien dat het om western ging en dacht dus de gewone pads, en die waren wel veel bij divoza.
dus had mijn antwoord al klaar voor ik goed gelezen had
Ja, voor Engels rijden is er keus genoeg en genoeg ruitersportzaken in de buurt ...
Daar heb je een hele gang met pads opgestapeld tot aan het plafond
Miss_Montana schreef:ArthurDaar heb je een hele gang met pads opgestapeld tot aan het plafond
Edson schreef:Je zou ook bij de Country Mill in Nijkerk kunnen kijken...
en wat ik wel zocht was er niet. ik raad aan om een boodschappenlijst te maken voor je gaat

rapido schreef:ik kom bij arthur altijd met spullen vandaan die ik eigenlijk niet nodig haden wat ik wel zocht was er niet. ik raad aan om een boodschappenlijst te maken voor je gaat
Eigenlijk wel heel goed voor me dat hier niet veel in de buurt is.
, ik ga nu al een beetje sparen en shoppen bij Gomeier. Als die niets meer hebben.........
DubbelDun schreef:O ja Equitana is ook weer komend voorjaar.
Maar ja als je nú een pad nodig hebt, dan heb je daar ook niets aan
. Maar mij maakt t niet zoveel uit, weet je welke ik zou willen kopen ?? Die ook op die paarden van Fonk en Baeck liggen.