Dikke 1,5 maand geleden heb ik nieuwe beugelriemen gekocht. Omdat ik echt goede kwaliteit beugelriemen wilde die niet zouden uitrekken na verloop van tijd, heb ik gekozen voor de Passier soft. Nu heb ik die beugelriemen misschien 8x gebruikt (ik kan namelijk lange tijd niet rijden i.v.m. een gebroken lendenwervel) en haalde ik gisteren mijn beugelriemen van het zadel af om deze schoon te maken. Ik zag tot mijn verbazing dat op de plek waar de beugelriem in het beugelriemhaakje hangt, het leer al door aan het slijten is en je het nylon kunt zien! Het is welliswaar een klein stukje, maar toch... Dit zou toch niet moeten mogen na zo'n korte tijd? Ik ben altijd erg zuinig op mijn spullen en heb ze voor gebruik ook netjes ingesmeerd met Rapide lederdressing (op advies van de verkoopster). Ik vraag me af of er meer mensen zijn met dit probleem bij deze beugelriemen? Ik ben namelijk van plan om ermee terug te gaan naar de winkel, maar aangezien ik nu niet zo mobiel ben en ik eerst wil weten of dit toeval is of vaker voor komt. In het laatste geval wil ik ze namelijk niet nog een keer hebben.