wassen sjabrak

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mjay

wassen sjabrak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 20:51

ik ben op zoek naar de gouden tip, ik heb van die banden aan de dekjes met klitteband (voor aan de singel stoten) wat ik super handig vind maar in de wasmachine helpen ze mn dekjes nogal naar de dekjes hemel omdat het klitteband niet aan elkaar blijft zitten en plakt aan de stof en door de beweging van de machine telkens weer een nieuwstukje stof stuk trekt (je snapt me hoop ik?) ik durf er niet echt een elastiekje omheen te doen omdat ik ben dat dit er af gaat en dan in de pomp van de machine komt......iemand een tip? of toch maar vast stikken voor het wassen en dan weer los knippen?

Maartxje

Re: wassen sjabrak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 21:22

Misschien een groot kussensloop om het dekje knopen met de bandjes vast in de knoop. (ik hoop dat je snapt wat ik bedoel)
Succes!! Groetjes Maartje

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 08:04

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 12:18

ik weet wat een veiligheids speld is hoor Tong uitsteken maar dan ben ik ook weer bang mee dat t los gaat (t is de machine van mn moeder dus extra voorzichtig) maar bedankt voor de tips!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:01

Ik vouw het dekje twee keer dubbel met de goede kant naar binnen en stop de klittenbandjes vastgeklit daartussen.
Ze blijven bij mij dan eigenlijk altijd goed zitten.

monkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 12:49

kan je geen washandje om de klittenbandjes vouwen/knopen?

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:25

Ik weet niet hoe jouw klittenbandjes er uit zien, maar veel haren en dat soort spul ertussen kan er ook voor zorgen dat de klittenband niet goed meer "kleeft".