Bates Innova

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

GWENNx

Bates Innova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 15:38

Heej,
Ik zit al een tijdje te denken om op zoek te gaan naar een (2de hands) Bates Innova.
Ik heb op bokt al veel gelezen dat het je zit verbeterd e.d. door de contourbloc die op het zweetblad zit.
Nu bestaan er blijkbaar 2 soorten: de Innova met extra grote contourblocen en die met gewone contourblocken.

Welke heb jij? Ben je tevreden of zou je toch liever de andere hebben?
Ook had ik graag een foto gehad voor het verschil te zien.
(ben nl bang dat die extra grote er een beetje belachelijk uit gaat zien Bloos )

De nieuwprijs ligt erg hoog (rond de €1850)
Wat vinden jullie een eerlijke prijs 2de hands als het zadel in goede staat is?

PS: dit is de 1x dat ik een topic maak ik hoop dat het zo goed is Vork

ORYX

Re: Bates Innova

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 13:39

Bates zijn fijne zadels. Vind zelf de capprilli (a 800 eurie minder) wel fijner zitten omdat die je meer ruimte geeft. Met de contourbloc heb ik geen ervaring. Zelf vind ik dat je op elk zadel moet kunnen zitten met of zonder mega wrongen contourblocken of wat dan ook.
Bates 2ehands zul je vrij weinig tegenkomen denk ik. De Bateszadels die bij ons verkocht worden liggen negen van de tien keer goed en mensen zullen ze niet snel wegdoen.

GWENNx

Re: Bates Innova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 14:31

Dankje
Toch graag nog reacties van mensen met de Bates Innova.
Als ik hem 2de hands niet vind ga ik doorsparen voor een nieuwe, maar dan wil ik natuurlijk wel zeker weten dat het een topzadel is wat aan (mijn realtief hoge) eisen voldoet Bloos