Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
,We maken hem om de 3maand grondig schoon.En hij ziet er nog als nieuw uit
.in normaal leer komen er wel eens scheurplekken uit maar bij ons geen een.Oja wji hebben de dressuur.
?Ramarant schreef:Dus als je zoon wintec 2000 koopt hoef je je geen zorgen te maken om de boom..want die kun je dan aanpassen aan het paard? heb er nog niet zo heel veel ervaring mee met de wintec.. waar heb jij je wintec uitgehaald en voor hoeveel als ik vragen mag?
Maar ik heb liever wel een dressuur uitvoering ivm met de zweetbladen..en de zit natuurlijk..
de zit is wel even wennen maar later zit ie heel fijn,(iniedergeval ik moet wel lang wennen aan en bepaald zadel
)
Ook van de boom en dergelijke ook de singelstoten.
.
.
.Ramarant schreef:Mijn paard is een kruising kwpnxArabier...het is geen al te breed paard..hij meet 1.60 maar heeft wel een hoge schoft..
De wintec waar ik 2 dagen geleden op gereden heb..past zowel op de tinker van de eigenaar van het zadel als op een b pony...op mijne zat het ook goed..
Mijn budget is dan ook niet al te groot..
De wintec 500 dr heeft een kunstof zit en de wintec pro dr heeft een suede zit..ik denk dat suede ook op den duur gaat slijten eh?
,Maar je kan die zadels ook leuk tweedehands vinden goed en voor zo'n 150euro meestal
.
bij een tinker kan ik me voorstellen dat het niet zo prettig doorzitten is...maar mijn paard heeft een redelijk haalbaar tempo met doorzitten
dus dat is wel weer een gemak
Ramarant schreef:nee heb idd gemerkt dat op een wintec vzh het doorzitten moeilijk is.. ligt er maar aan hoe hard je paard draaft denk ik zobij een tinker kan ik me voorstellen dat het niet zo prettig doorzitten is...maar mijn paard heeft een redelijk haalbaar tempo met doorzitten
mn moeder heeft ook een leren zadel van reiner klimke op de tinker liggen..en dat zadel zit heeeeerlijk...mjah..
moet ook aan mn budget denken
.
maar als je een normale ribjes broek of een wat verouderde broek heb met stoffen zitvlak is het geen probleem
.Haha ga je s'avonds het zadel omwisselen bij je moeder
.
steel afen toe het paard van mijn moeder als ze moet werken.Of ik pik dat zadel voor een wedstrijdje of als ik een logee heb die van dress houd,zelf heb ik een stubben siegfried en die vind ik heeerlijk :p .Noppert schreef:Ramarant schreef:nee heb idd gemerkt dat op een wintec vzh het doorzitten moeilijk is.. ligt er maar aan hoe hard je paard draaft denk ik zobij een tinker kan ik me voorstellen dat het niet zo prettig doorzitten is...maar mijn paard heeft een redelijk haalbaar tempo met doorzitten
mn moeder heeft ook een leren zadel van reiner klimke op de tinker liggen..en dat zadel zit heeeeerlijk...mjah..
moet ook aan mn budget denken
Dat budget begrijp ik, maar bedenk wel dat als je wedstrijden gaat rijden en je komt in het L2, het echt niet fijn rijden meer is. Dat is ook de reden dat ik hem niet meer gebruik. Wel om mee buiten te rijden maar niet meer om mee te dressuren.
.ok heb je een shokpaard dan niet echt dan zit het niet.maar gewoon, Wel fijn. 
je bent erna een milkshake..