Wat mag ik hiervoor vragen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ChrissiejJ

Wat mag ik hiervoor vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 21:20

Ik heb pas een het oude zadel van Dakota overgenomen. Ik had een nieuw zadel nodig en omdat dit altijd op Dakota heeft gelegen ging ik ervan uit dat het ook zou passen. Het was immers alleen voor haar gebruikt etc.
Nu kwam ik daar en het zadel zag er heel goed uit, maar ik was al aan het twijfelen over de maat van de boom. Hij zag er erg groot uit voor Dakota. Ik heb hem toch maar meegenomen, want we moesten er redelijk ver voor rijden. Met de gedachte als het niet past verkoop ik hem.
Nu klopt het dus dat de boom te groot is, want het zadel glijdt zo naar voren. Ik heb haar eens ermee gelongeerd en het zadel bewoog nog teveel. Vooral toen er een enorme bokpartij kwam, bleef het zadel helemaal niet goed liggen.
Ik heb dus besloten om een ander zadel aan te schaffen.
Het gaat om dit zadel:
http://www.ooteman.nl/images/groot/grif ... thomas.jpg
Griffin Endurance Jill Thomas
Endurance zadel welke in samenwerking met endurance kampioen Jill Thomas uit Engeland is ontwikkeld. Dit zadel is uitermate geschikt voor het bredere paardenras. Fantastisch zadel om op te rijden, vooral voor langere buitenritten of een zware endurance wedstrijd. Uitgevoerd met brede kussens om het gewicht van de ruiter over een breder oppervlak te verdelen. Extra kniewrongen en naar achter geplaatste stijgbeugelhaken voor een comfortabele en ontspannen beenligging.

Prijs: € 498,00

Het is een super zadel en het is in prima staat. Alleen bij de singelstoten is het leer wat kapot.
Verder is er niets aan. Foto's komen nog, maar wat zou ik hier ongeveer voor mogen vragen? (ik heb het namelijk té goedkoop overgekocht naar mijn gevoel haha).

Ik weet trouwens niet of het hier goed staat, maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen!

zazoeyou

Re: Wat mag ik hiervoor vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 09:46

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 09:50

@ zazoeyou; Ik denk dat dat t zadel is wat ze wil verkopen..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 09:52

Compleet met beugels,singel en beugelriemen lijkt me 350 euro een redelijke prijs.

Marissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 15:42

Ik zou ook richting de €300/€350 gaan.

ChrissiejJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 20:59

Verkopen sorry
Nou er zitten alleen splinternieuwe stijgbeugelriemen bij, die stijgbeugels zouden nog worden opgestuurd als ze werden gevonden maar oké dat kan nog wel even duren.
Dus zou het zadel dan alleen met stijgbeugelriemen verkocht worden. Ik had verder geen singel etc erbij gekregen.
Maar morgen zal ik foto's maken en ze plaatsen!

ChrissiejJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 18:11

Vanavond zal ik foto's plaatsen!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 08:02