Ben heel erg benieuwd naar ervaringen, voordat ik besluit om het toch te doen en er misschien spijt van krijg..... (of andersom, het niet doe en mezelf later voor mn kop sla
) Het is natuurlijk wel verschrikkelijk veel geld! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) Het is natuurlijk wel verschrikkelijk veel geld!
)
) lorvxy schreef:Wat grappig, dat had deze niet. Maar dit zadel is ook enkelblad, geen zweetblad dus en moet dus voor en beter contact met je paard zorgen...
(trouwens ik zie net dat jij vorig jaar bij moravita hebt gewerkt. Ik les daar.)
peanutbutter schreef:Devoucoux is super. Alleen het contact met de fabriek in Frankrijk loopt vaak nogal moeizaam. Lange wachttijden van 2/3 maanden is geen uitzondering.
De Nederlandse zadelmaker die deze zadels aanmeet vind ik echter niet prettig.
Maar de kwaliteit van Devoucoux is meer dan uitstekend.
Als we een zadel aanmeten duurt dat ook 2-3 maanden, maar volgens mij is dat bij bijna alle maatwerk zadels zo. Hoe is jouw ervaring met verstellen enzo? Kylan schreef:Dat is wel lekker, een enkel blad.
Ik heb je daar wel zien rijden ja![]()
Zondag ga ik er weer heen.
Gezellig!oneilltje79 schreef:Ik rijd altijd met een devoucoux springzadel, heerlijk!
Ik heb het denk ik al op zo`n 100 verschillende paarden gehad en ze pasten het allemaal. Met een dressuurzadel ligt dat natuurlijk wel wat anders, die moet door de andere vorm veel nauwkeuriger per paard op maat gemaakt worden. Ik ken de dressuurzadels van dat merk trouwens ook niet.
.lorvxy schreef:jup, 2800...... Vindt het zelf ook behoorlijk duur.
Hoe heb je die van jou 2e hands gevonden? Kan ze op internet eigenlijk nergens echt vinden....