kunststof beugels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

kunststof beugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 18:25

nou heb ik altijd bij kunststof beugels gezworen. Licht, comfortabel etc. en vooral duurzaam.
Ik heb in 2006 en 2007 een paar gekocht. was vandaag aan het rijden en het paar wat ik in 2007 heb gekocht, en veel minder vaak mee heb gereden brak ineens de linker beugel.

Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Kan dit puur fabrikage fout zijn?

taverno

Re: kunststof beugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:15

Kan je de fabrikant er niet op aanspreken?Het lijkt me dat die beugels wel langer dan een jaar mee moeten gaan.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 20:17

Hm ik heb ook kunstofbeugels(overigens te koop bij mijn zadel Haha!) maar nergens last van gehad. Inderdaad wat je zegt ze rijden heerlijk!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-08 20:26

dat is het juist marion, ik heb een ander paar al ruim twee jaar en daar heb ik intussen ik denk wel drie vier keer zo veel en lang mee gereden.
Daarom vroeg ik het hier ik denk als er meer mensen zijn die dit hebben gehad maar eerlijk gezegd heb ik het nooit eerder gehoord internationale springruiters rijden er immers mee...