Ik hoop dat dit hier goed staat, kon niets anders verzinnen.
Ik heb een barefoot cheyenne, nu iets van 3 jaar ofzo, en hij is in goede staat. Er zitten wel gebruikssporen op, maar niet extreem. Het enige wat niet onder normale gebruikssporen valt is een paar wittige kringen aan op de bovenkant van het zadel. (mijn paard heeft het zadel een keer in de waterbak gegooid, en daar is dit het resultaat van) Niet super opvallend, maar ze zitten er.
Punt is dat ik best interesse heb in de barefoot cherokee. Mijn cheyenne is nog met een laag achterboogje, en een hogere lijkt me fijn, en het hele zadel lijkt me zowieso fijn. Dan zou ik dus mijn cheyenne willen verkopen, en een cherokee er voor terug kopen. De cherokee is duurder, en ik wil natuurlijk best wat bijleggen. Ik ben heel benieuwd wat mijn zadel (kaal) nog zal opbrengen. Dit leek me even de enige manier om daar achter te komen, hem gewoon te koop zetten om te kijken wat het hoogste bod word, vind ik niet netjes. Wie oh wie heeft hier verstand van, of gewoon een mening over? Ik ben benieuwd!!
Volg dit even, misschien wil ik mijn barefoot binnenkort ook weg doen. Ik gok kaal op €250. Ik heb er vorig jaar (of is het inmiddels alweer 2 jaar geleden?) tweedehands incl. toebehoren €400 voor betaald. Inmiddels zit er een lamsvel pad bij met dubbele inlages, ik denk dat dit dan totaal vast nog wel €300 op kan brengen.
Heb je er misschien een foto van, dat beoordeelt iets makkelijker
Je verkoopt dus zonder pad, singel en fenders?
Ja, je hebt gelijk, daar had ik zo snel niet aan gedacht..
Hier is achterop de seatsaver zeg maar licht de witte kring te zien, zo licht is het in werkelijkheid ook, lees: het valt echt maar amper op.
Ik verkoop hem inderdaad kaal, zonder pad en fenders, maar wel met een singel. Ik moet nog kijken of dan de standaard leren barefootsingel erbij gaat, of een andere singel (ook speciaal voor barefoot, maar ben de naam kwijt..)
Bij normaal tot goed onderhoud en geen extreme slijtage is de nrom: de helft van de nieuwwaarde. Zonder de extra's zoals beugels, beugelriemden en dekjes en singels