Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

moonfish13 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-QCC4QTQH.jpg
deze? op internet gevonden.
dobert dacht ik ook al aan, maar schumacher is toch meer van de bling bling of niet?

moonfish13 schreef:woooooooooow ik denk t is zo'n nepperd van 5 tientjes.![]()
maak er maar 5 hondertjes van!![]()
maar welk merk was die dan oakland?
zeker niet met mijn paard

moonfish13 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto-QCC4QTQH.jpg
deze? op internet gevonden.
dobert dacht ik ook al aan, maar schumacher is toch meer van de bling bling of niet?
Morrow_Less schreef:maakt hij snel dingen stuk ofzo

dat zou ik hem niet vergeven
520 euro naar de vaantjes

moonfish13 schreef:45 euro kan best een leuk hoofdstel zijn hoor, en geen neusriem van 1 cm... das bullshit.
verder: wedden dat jij tegen die tijd écht niet zo'n hoofdstel koopt?
het is al duur zat.
ik heb laatst eens opgeteld alle kosten in het begin...
600 euro, en dan een wintec zadel, en niet al te duur hoofdstel. >50 euro.
+je paard, ook ff een 3 a 4000 euro want voor minder heb je bekant een ezel qua bouw...
en dan nog eens de +- 1000 euro die je toch op zijn minst appart moet hebben door dierenartskosten.
en ik vind dat hoofdstel ook oerlelijk hoor, maar ik verklaar mensen al voor gek die een dobert frontriem kopen van 50 euro... laat staan die schumacher van 60....
een frontriem please people... come back on earth...
paard is zo al duur genoeg en kan het geld ook wel aan iets ""nuttigs"" besteden. 
moonfish13 schreef:45 euro kan best een leuk hoofdstel zijn hoor, en geen neusriem van 1 cm... das bullshit.
verder: wedden dat jij tegen die tijd écht niet zo'n hoofdstel koopt?
het is al duur zat.
ik heb laatst eens opgeteld alle kosten in het begin...
600 euro, en dan een wintec zadel, en niet al te duur hoofdstel. >50 euro.
+je paard, ook ff een 3 a 4000 euro want voor minder heb je bekant een ezel qua bouw...
en dan nog eens de +- 1000 euro die je toch op zijn minst appart moet hebben door dierenartskosten.
en ik vind dat hoofdstel ook oerlelijk hoor, maar ik verklaar mensen al voor gek die een dobert frontriem kopen van 50 euro... laat staan die schumacher van 60....
een frontriem please people... come back on earth...
wjerbo_en_ik schreef:of döbert

moonfish13 schreef:ja dromen mag, maar dat je er uberhaupt over droomt, wat een lelijk ding.