dekjes van stubben?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

moniekk

dekjes van stubben?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 13:17

Ik was laatst in de ruitershop in venlo en zag dat ze daar dekjes hadden van stubben, ze zagen er uit als t model van die van anky alleen waren ze veeel dunner en van heel zacht/soepel materiaal. Ik heb deze dekjes nog nooit gezien, maar ze lijken mij wel wat!
Weet iemand welke dekjes ik bedoel.. kon er geen plaatjes van vinden...
Heeft iemand ervaring met deze dekjes?

Liselot

Re: dekjes van stubben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:43

ik ken wel dekjes van stubben, maar die lijken niet op de ANKY pads...

wel heerlijke dekjes, ligen super onder het zadel, nemen het zweet geweldig goed op en zijn heel snel droog.

EDIT

deze bedoel ik
Afbeelding

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:02

Ik zweer erbij, echt de beste dekjes die ik ooit gebruikt heb (diegene die op de foto van LiSSy staan dan) Het enige nadeel voor mij is de prijs

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:33

Ze zijn belachelijk duur, en ook belachelijk goed Knipoog Vanwege de prijs heb ik hem zelf niet maar een stalgenoot heeft de hare al een jaar of 6, ja je leest het goed, 6 jaar en hij ziet er top uit! Ze heeft een groenige en die is ondanks het vele wassen niet verkleurd en niet versleten.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:38

Ik heb pas met wat verjaardagsgeld er eentje aangeschaft. Die donkerblauwe. 't Was idd even slikken qua prijs, maar ik verwacht er veel van. Hij is niet te dik, niet te dun en er zit een mooie ruglijn in. Hij moet voor mij nog wel het prijsverschil tussen mijn HH pads waarmaken hoor. Ik zit namelijk vast aan dekjes met korte lusjes, omdat mijn stubben zadel een enkel zweetblad heeft.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:25

Beste dekjes die er zijn. Heb er vroeger ook nog zo eentje gehad op een paard.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 21:34

toen ik ze zag liggen dacht ik goh mooi, toen ik er aan voelde dacht ik goh interesant!
maar dat betekend dus dat ik dr 2 ga halen Lachen
denk dat ik t de dresuur word, dat kan toch ook wel onder een veelzijdig toch (wil een dressuur omdat ik ook graag een dressuurzadel wil gaan aanschaffen in de nabije toekomst)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 12:46

ik heb de stubben dekjes of een vilten eskadron dekje onder het zadel als ik een dekje gebruik
met grote voorkeur naar de stubbendekjes
ze zijn redelijk dun, geweldige pasvorm, goed materiaal, neemt zweet super op/leid het weg ,
en ontzettend slijtvast

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 12:48

Hoe vreselijk duur zijn ze dan? Tong uitsteken

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 12:49

wij hebben de groene (niet op de foto) en die is al aardig versleten maar het zijn echt fijne dekjes inderdaad!!

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 12:53

idd hoe duur zijn ze??
ik wil er anders ook wel 1 gaan aanschaffen

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 12:54

Sheran schreef:
Hoe vreselijk duur zijn ze dan? Tong uitsteken

Uhhh.. €63.95 duur(het zadelmodel is €6,- goedkoper)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 13:09

Hmm, dat zijn dus ongeveer 2 HH dekjes. En hier heb je dus echt iets beters aan!

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 08:15

Ik heb er ook twee. Een witte vzh maar die gebruik ik eigenlijk nooit omdat ik die voor de wedstrijden had gekocht maar rijd bijna geen springwedstrijden en heb nu een dressuurzadel (hmm, misschien te koop zetten....).

En een bordeaux rode. Maar die is al best versleten. Bij de lussen voor de singel is het versleten. Maar moet zeggen dat ik 'm volgens mij ook al wel een jaar of vier heb en best intensief heb gebruikt. De kleur is trouwens nog wel mooi.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:30

Ik heb er 3, een blauwe, grijze en bordeaux. Super dekjes met super pasvorm, helaas is de binnenkant wit en slecht schoon te krijgen in de wasmachine. Verder slijten ze enorm bij de singellussen, dat is een groot nadeel voor die pijs, verder zien ze er alledrie goed uit. Heb ze al 5 jaar, maar slijtage begon eigenlijk al na een jaar, en dan heb ik er 3 voor dagelijks gebruik. Weet dat de TRS pads van HH naar deze pasvorm zijn nagemaakt, kijk maar naar die korte lusjes, door de weinige bewegingsruimte door de korte lengte kan een dekje amper verschuiven. Jammer dat de nieuwste uitvoeringen van die HH dekjes nu eer lange lussen hebben. Ben tegenwoordig dus overgestapt op die TRS pads van HH, die blijven langer mooi en even goed, en gelukkig ee stuk goedkoper. Succes ermee!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 10:44

Mijn blauwe shabrak had na 1x wassen een blauwe binnenkant ipv een wite hoor. Haha!
Ik had zo'n HH blockpad gekocht met korte lusjes, alleen hadden ze de lusjes op de hoogte voor normale lussen gezet, dus veel te laag. Gelukkig heb ik een handige moeder. Bij de oude balance pads zitten ze ook op de verkeerde hoogte.

Evelyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 12:42

Weet er iemand waar ze deze dekjes online verkopen?
Hier in de buurt zitten ze nl niet in het assortiment van de ruitershops...

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 15:46

tomtomgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:20

hoi hoi
ik vind de dekjes opzich wel mooi, maar bij mij blijven ze niet goed liggen onder me zadel. Terwijl me zadels wel allebei goed liggen want dat is pas nog gechecked

Humbug

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:22

Ik heb bovenstaand shabrak ook, in het mosgroen. Ben er heel erg over te spreken! Bij mij past hij perfect onder het zadel, en schuift ook niet o.i.d. Lachen

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:24

hmm ik denk dat ik dat geld er wel voor over heb.. ik heb alleen een zadelvormige gehad en die was echt heel klein en hij paste niet onder mijn 17 inch dressuur zadel! maar misschien is ie goed gekrompen in de was. vind het ook best mooie dekjes hoor!

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:24

Ik vind ze ook super! Heb er ooit een gehad nu al een tijdje niet meer.. Binnenkort maar eens een groene en een grijze scoren Knipoog

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 16:30

welke kleuren zijn er allemaal??

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 20:56

wit, donkerblauw, grijs, bordeaux en mosgroen, misschien zwart ook nog. Ander moet je even op de site van de paardendrogist kijken.

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 09:07

ik zelf heb de blauwe (VZH) en ik denk dat ik het dekje nu toch al een jaar of 4-5 heb... de kleur ziet er nog altijd even goed uit! dekje ligt heel goed onder mn zadel en neemt het zweet goed op!