Iemand ervaring met dit hoofdstel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Utan

Iemand ervaring met dit hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 22:32

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuw hoofdstel en onderstaande beviel me wel van op de foto. Nu had ik graag willen weten of iemand dit hoofdstel toevallig heeft en hoe het bevalt? Hoe is het leer etc?
Alvast bedankt
Afbeelding

Ezmee

Re: Iemand ervaring met dit hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 23:02

Heb al een poos mij oog op laten vallen dus wel ook wel benieuwd Lachen

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 08:03

even een stipje lijkt mij een vriendelijk hoofdstel

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 13:06

Het hoofdstel is "Blenheim kwaliteit" Alleen weet ik dus niet wat dat betekend... Op http://www.datwinkeltje.nl staat het volgende: "Blenheim, Gemaakt van goed geprijsd leder" Maw, voor deze prijs vind je niets beter maar eigenlijk is het rommel? Of versta ik dit verkeerd?
Ik vind het echt een heel leuk hoofdstel maar ik wil in de eerste plaats toch een hoofdstel waar ik bij manier van spreken een heel leven verder mee kan. Weet iemand misschien hoofdstellen die sterk lijken op deze maar dan van betere kwaliteit?

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:57

Dit is een Shires hoofdstel. Bij Shires hebben ze verschillende prijsklasses bij de leerwerken.
Blenheim is daarvan de goedkoopste, daarna komen James Sterling en Goodwood (Engels leer)
Blenheim mag de goedkoopste versie zijn, het leer is beter dan dat van (bijvoorbeeld) Pagony.
Ze verkopen dit hoofdstel ook bij Equimatch en Dat winkeltje is distributeur van Equimatch Ja

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 01:36

Inderdaad, ga volledig met bovenstaande mee
Ik verdeel Shires zelf ook, na eerst uit te testen bij eigen paard
Moet zeggen, de leerkwaliteit valt me reuze mee en zeker de James Sterling is voor zijn prijs allesbehalve verkeerd

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 09:28

Mijn vriendin heeft um Knipoog Ze is er echt heel tevreden over, lekker soepel leer... Maarja, zij heeft het hoofdstel al jaren, en is niks anders gewend Clown