Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

, want laten we eerlijk zijn, de ene mens heeft ook liever wat lossere of strakkere schoenen dan de andere en dan kun je wel zeggen het moet goed zitten, als het niet lekker voelt wil het niet lopen. 
.
.
Meetje22 schreef:Heb een half jaar terug een stubben willen inruilen bij divoza.
Kwam daar om een nieuw zadel te kopen en wilde dus van die oude af.
Het was een stubben getaxeerd op 350-400 euro.
Divoza zei dat ze er 100 voor wilde geven en dan mocht ik nog in mn handjes knijpen.
Ook zei ze dat ie scheef was en het een niet meer zo geliefd merk was.
Heb ze gezegd dat ze mn rug op konden met hun 100 euro en heb mijn zadel via marktplaats verkocht voor 375 euro.
Heb nooit meer iets bij divoza gehaald.

Leonieke schreef:Meetje22 schreef:Heb een half jaar terug een stubben willen inruilen bij divoza.
Kwam daar om een nieuw zadel te kopen en wilde dus van die oude af.
Het was een stubben getaxeerd op 350-400 euro.
Divoza zei dat ze er 100 voor wilde geven en dan mocht ik nog in mn handjes knijpen.
Ook zei ze dat ie scheef was en het een niet meer zo geliefd merk was.
Heb ze gezegd dat ze mn rug op konden met hun 100 euro en heb mijn zadel via marktplaats verkocht voor 375 euro.
Heb nooit meer iets bij divoza gehaald.
Dizoza heeft ook van 1 van onze zadels gezegt dat de boom geknapt was en dat ze er amper iets voor wilden geven. Bleek het achteraf niet zo te zijn.
Vaak kan je een zadel inderdaad beter via MP verkopen.