Ervaring met dit BR hoofdstel met aansnoerneusriem?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie_Sacha

Ervaring met dit BR hoofdstel met aansnoerneusriem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 12:39

wie heeft er ervaring met dit hoofdstel?:

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/Theh ... eID=163898
€ 154,95
Mooi hoofdstel van Br van een zeer goede kwaliteit. De zeer brede neusriem is zacht gevoerd en voorzien van een aansnoersluiting. De gespen zijn van RVS en er worden webband teugels bijgeleverd (181013).

Is het leer mooi en soepel? Hoe breed is de neusriem? Valt hij groot/klein?
Heeft er ook iemand een foto van het hoofdstel op zijn/haar paard of pony? Op een foto die bij een advertentie hoort vind ik hoofdstellen er vaak nogal anders uit zien namelijk...

joselyn

Re: Ervaring met dit BR hoofdstel met aansnoerneusriem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 13:11

Met dit hoofdstel heb ik geen ervaring maar HB heeft ook een engels lederen hoofdstel met aansnoerneusriem in het zwart. En deze kwaliteit is super. Kijk maar eens bij paard en stijl.
deze heeft hem op hun site staan. En dan is hij een stuk goedkoper. Cool Cool

Sophie_Sacha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 13:15

joselyn schreef:
Met dit hoofdstel heb ik geen ervaring maar HB heeft ook een engels lederen hoofdstel met aansnoerneusriem in het zwart. En deze kwaliteit is super. Kijk maar eens bij paard en stijl.
deze heeft hem op hun site staan. En dan is hij een stuk goedkoper. Cool Cool

Ik heb de HB Turijn gehad maar ik was niet zo tevreden over het leer. Ik weet niet of dat bij al hun hoofdstellen hetzelfde is, maar ik heb liever geen HB hoofdstel meer...

Otango

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 13:16

Fijn hoofdstel, goed kwaliteit, stevig en de neusriem is heel zacht! soepel leer, maat valt gewoon normaal.. heb helaas geen foto..