Wie heeft er ervaring met een pfiff Amaretto Zadel ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hafie

Wie heeft er ervaring met een pfiff Amaretto Zadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 09:27

Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuw zadel, ik heb mij laten vertellen dat een Pfiff Amaretto een geschikt zadel is voor mijn haflo arabier, ze is nogal breed.Wie heeft er ervaring mee met dit zadel?

Sence

Re: Wie heeft er ervaring met een pfiff Amaretto Zadel ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 02:54

Ik heb er geen ervaringen mee. Ik zag laatst wel 1 liggen, en die zag er erg mooi uit. Maar dat zegt niets natuurlijk... Bij Huppa.nl verkopen ze veel PFIFF, waaronder ook de zadels. Misschien kun je daar even informeren.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 06:59

Ik heb dit zadel! Al heel wat jaartjes en hij is echt geweldig! Haha! Ik ben er súper blij mee, heb ondertussen ook wel eens op een ander zadel gereden maar niets zo fijn als mijn eigen amaretto!

Maar kan goed zijn dat jij het niets vind, het niet lekker vind zitten. Maar het zadel zelf ben ik uitermate tevreden over Ja

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 08:03

De Pfiff Amaretto is een prima zadel. Moet ie natuurlijk wel goed op je paardje passen en zelf moet je er fijn in kunnen zitten (cq moet ie passend zijn).

Beppeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:33

Ik heb er ook al een tijdje een en wil ook geen andere meer, zit heerlijk zacht en stabiel.