Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik zat er lekker op en kon alles goed voelen
magda_90 schreef:Ik had niet de indruk dat het schuurde, de pad vormde zich goed rondom het lichaam en de onderkant was van schapenwol.

toen lag ik er ehm naast 
en de bovenkant is zo antislip maar ook niet met nopjes wel "ruw" om het maar zo te zeggen je schuift er echt niet af pluche_pluus schreef:magda_90 schreef:Ik had niet de indruk dat het schuurde, de pad vormde zich goed rondom het lichaam en de onderkant was van schapenwol.
dat verschilt dus ook per pad, schapenwol eronder?, de vulling? wat de buitenkant is..?
Juni schreef:Ik heb een bareback pad van Emiel Voest en ben er helemaal blij mee! Ik vond het in het begin nog wel eng omdat mijn pard vaak ergens van schrikt maar ik heb er tot nu toe geen last van gehad dat ze weg sprong. In de bareback pad zit een tempur laag waardoor je beter zit.
Ik wil niet meer zonder!
Brainless schreef:Als je last krijgt van je stuitje kan het zijn dat je zadel aan de kleine kant is of dat je met het lichtrijden niet in het zadel land maar achter tegen de lepel.
Ook kun je je bekken te ver naar achteren gekanteld hebben waardoor je op je stuitje zit ipv op je zitknobbels.