Geschiedenis van het Zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Felinde

Geschiedenis van het Zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 10:14

Hey, ik was laatst eens aan het zoeken over de geschiedenis van het zadel (toendertijd voor een spreekbeurt, waar ik overigens een 7,5 op had Knipoog ) Maar kon toen echt helemaal niks vinden! Ook niet op bokt, via google, op wiki.. zelfs geeneens plaatjes van hele oude zadels! Dus ik was eens benieuwd of er wel iets over bekend is.. iemand een idee?

LadyElmira

Re: Geschiedenis van het Zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:16

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 10:17

Voel me nu behoorlijk.. noob >.< Heb laatst echt waar, een hele middag er aan besteed.. maar igg heel erg bedankt ^^

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 10:18

Felinde schreef:
Voel be nu behoorlijk.. noob >.< Heb laatst echt waar, een hele middag er aan besteed..

Ik tikte in 'geschiedenis van het rijzadel'. Je zou gewoon eens meerdere dingen kunnen proberen (of je moet dat al hebben gedaan haha). O en deze link vond ik niet door op de blauwe titels te letten, bij google staat er altijd een klein tekstje onder..daar vond ik een interessante zin en toen ik het aanklikte bleek het dus over oude zadels e.d te gaan. Succes.