[WN] Fabtron zadels?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyke

Fabtron zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-08 18:13

Er is hier nog niet veel over geschreven en ik vind die zadels wel interessant dus ... wie heeft er hier reeds ervaring met de Fabtron zadels? En waar zijn ze te verkrijgen? (In B of NL!)

JoT

Re: Fabtron zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:15

In Nederland zijn ze te krijgen bij http://www.oregontrail.nl/shop/index.html , tenminste een beperkt assortiment. Waar ze in België te krijgen zijn, geen idee. Ik heb goede dingen over Fabtron gehoord en ik vind (als leek zijnde althans) de zadels er netjes uitzien.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 22:01

JoT ik heb ze daar toch nog niet zien liggen

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 08:53

Of ze in de winkel (hebben ze die?) liggen weet ik niet, maar op de site staan ze wel degelijk.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:48

Je kunt natuurlijk alles wel op je site zetten zonder het daadwerkelijk 'in huis' te hebben. Zeker als je de tekst zo overneemt van Fabtron zelf of van een Amerikaanse retailer.

Het handige van een winkel is juist dat je het met eigen ogen kunt zien en bepotelen (blijft een heerlijk woord Clown )
Oh.. en passen op je paard natuurlijk Cool

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 09:51

Ik heb een bericht op Bokt gelezen van mensen die via deze winkel een Fabtron-zadel hadden gekocht, zo ben ik ook aan deze zaak gekomen. Of ze de zadels nog steeds verkopen en wat voor service ze bieden, tja daar kom je maar op één manier achter... Knipoog