afzakkend zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LDRD

afzakkend zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-08 17:39

Ken je dat zo'n ronde pony/paard en een zadel dat al rijdend steeds meer naar de zijkant glijdt, zodat uiteindelijk de berijder van de pony/paard valt? Clown

Ter illustratie van een artikel zoek ik zo'n foto, waarop dit duidelijk te zien is. Er is vast wel iemand die ooit eens zo'n moment heeft vastgelegd. Wie heeft zo'n foto en zou ik die eventueel mogen gebruiken? Het artikel word niet gepubliceerd, maar is alleen bedoeld voor inbreng/illustratie in een procedure.

Bij voorbaat dank!

_Pasja_

Re: afzakkend zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 17:41

Topic staat verkeerd denk ik, ik heb getemd.

Maudm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:33

Toppic staat verkeerd,dus heb ik even geremd. Heb je dan wel goed aan gesingeld?? Of dan je een gladde singel hebt kan je beter een touwensingel

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:50

-> HAR

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:10

pennylivurd schreef:
Toppic staat verkeerd,dus heb ik even geremd. Heb je dan wel goed aan gesingeld?? Of dan je een gladde singel hebt kan je beter een touwensingel

Daar gaat het niet om. Huilen van het lachen
Ze wil een foto waarop het duidelijk te zien is.
Dat wil ze gebruiken voor in een procedure.

Heb het bij mij in de les wel eens gezien...maar natuurlijk geen foto ervan...Huilen van het lachen

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 20:59

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 22:06

Ik heb misschien wel wat Lachen
Het is niet door een afzakkend zadel, maar omdat ik mijn beugel en evenwicht kwijt was.
Ik ben even half uit beeld omdat mijn moeder die filmde natuurlijk schrok. Het is een filmpje en ik denk dat een still misschien niet groot of goed genoeg is.

Afbeelding

Afbeelding

Let hierbij ook goed op mijn been dat onder de buik door gaat waardoor ik dus bijna op de zijkant van haar buik zit Clown

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 06:50

Tico, jouw foto is misschien wel bruikbaar, hoewel ik graag had gezien dat het zadel ergens inmiddels naast de pony of eronder hing Haha! .

En Sinbad, ik hoop dat je je niet bezeerd hebt zeg! Kan me voorstellen dat je moeder schrok.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:06

Gaat het er alleen om aan niet-paardenmensen te laten zien wat er gebeurt als het zadel opzij glijdt? Als voorbeeld zeg maar? In dat geval zou je het glijden toch in scene kunnen zetten, een bolle fjord niet te strak aansingelen en het zadel een zwieper geven?