Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

WildChild schreef:Grappig, mijn fries heeft een wintec zadel en een zwarte en dus medium boom. Hij is nu 5. Inderdaad gewoon even zadelmaker laten kijken, want dit kan dus heel veel verschillen.
doriangi schreef:Hangt er vanaf hoe jouw Fries gebouwd is... De gewone wintecs passen voor geen meter op mijn New Forest merrie.
Ik heb nu de wintec wide met de smalste paarse boom erin en deze past prima.
Moet er wel bij zeggen dat die van mij een erg ronde rug heeft, brede schouders en zo goed als niets van schoft.

doriangi schreef:De witte en de rode wintec bomen van de gewone versies mag je in de Wide ook nog gebruiken, mssn handig.
Verder heeft de wide ook een veel breder kussenkanaal dan de gewone wintec én V singel systeem.
Ik had eerst een gewone wintec en die gleed echt alle kanten op, naar voor, opzij... Nu heb ik dat probleem niet meer, dat kussenkanaal is echt fantastisch voor ronde brede ruggen!
sweet_pony schreef:doriangi schreef:De witte en de rode wintec bomen van de gewone versies mag je in de Wide ook nog gebruiken, mssn handig.
Verder heeft de wide ook een veel breder kussenkanaal dan de gewone wintec én V singel systeem.
Ik had eerst een gewone wintec en die gleed echt alle kanten op, naar voor, opzij... Nu heb ik dat probleem niet meer, dat kussenkanaal is echt fantastisch voor ronde brede ruggen!
leuuuukk!!