Ik heb dit probleem hiervoor nooit gehad en m'n houding is ook correct, ik druk m'n hielen goed uit enzo, maar ik glij er echt zo gemakkelijk door!
Vroeger had ik zwarte kunststof beugels van Thorowgood, die heb ik met m'n toenmalige zadel verkocht, hier had ik dat probleem niet voor zover ik me herinner.
M'n jodhpurs komen uit een ruitersportwinkel, maar het zijn er wel zonder rubberen zool. Nu vraag ik me af of het door die beugels komt of door de jodhpurs...
Mssn had ik op m'n vorige beugels meer grip, maar dit zijn de meest voorkomende beugels, dus ik vermoed dat het ook aan m'n jodhpurs kan liggen...
Vind het echt raar en best irritant want als m'n voet ineens wegglijd in draf en ik probeer 'm weer goed te steken, dan verlies ik m'n beugels meestal ook...
Iemand hetzelfde probleem of enig idee aan wat het kan liggen? Het ligt dus niet aan m'n houding, maar is het nu de beugel of de jodhpur?

Dat had ik eerst ook. Nog een tip: zorg dat ze goed stevig in de beugels komen te zitten, anders gaan ze rammelen.