Neopreen singel slijt enorm snel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nymh

Neopreen singel slijt enorm snel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-08 14:31

Ik heb vorig jaar augustus een nieuwe singel aangeschaft, omdat ik niet zo te spreken was over mijn oude. Super fijn ding die nieuwe, maar het neopreen is nu al bijna kapot aan de buitenkant, met gewoon zelfs hele happen eruit Boos!

Ik ben echt zuinig op mijn spullen, spons het elke keer na het rijden af, berg het netjes op, niet dubbelgevouwen ofzo, dus vroeg me af of dit normaal is?
Zo ja wordt dit wel een duur grapje (elke keer andere singel) en dan ga ik toch maar eens terug naar de winkel...

Is trouwens ook geen hele dure singel, maar duur zat om toch meer dan een jaar gebruiksduur te mogen verwachten...

marloezzke

Re: Neopreen singel slijt enorm snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:36

welk merk is het?

en was je hem ook soms uit?

Sampie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 18:13

mijn Kieffer neoprene singel gaat al jaren mee en wordt ook gewoon gewassen in de wasmachine. Haha! En bijna dagelijks gebruikt.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 18:15

ik heb een vrij goekdoper, iets van 30- en ook al meer dan jaar in gebruik
was je hem ook regelmatig?
anders zou ik eens teruggaan naar de winkel, en vragen hoe dat kan

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 18:19

ik heb ook een neopreen singel gehad,die ging dus niet erg lang mee,mijn zus heeft een keer een neiuwe gekocht,de eerste keer ging ze haar paard longeren,en knapte de singel zo doormidden bij het elastiek(stiksel was niet goed)ze heeft wel een nieuwe gekregen,maar die hangt nog in de kast,ik heb een leren singel aangeschaft,en zij een neopreen zonder elastiek,ook die slijt enorm

Nymh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 07:32

Als ik het zo hoor, hoort dat ding nog lang niet kapot te zijn.
Ik knikker hem eens per maand in de wasmachine omdat ik hem bijna dagelijks gebruik en de singel aan het einde van de maand ondanks schoonmaken toch best vies is Knipoog

Ik moet volgende week woensdag toch langs bij de winkel, dus dan neem ik meteen de singel even mee.
En anders maar weer over op leer...