wanneer passen 3-in-1 beschermers goed?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

shetlandfan

wanneer passen 3-in-1 beschermers goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 18:58

Ik heb pas geleden 3-in-1 beschermers gekocht voor mijn shet en nu denk ik dat ze eigenlijk toch nog te klein zijn. Ik weet hoe ze horen te zitten maar weet alleen niet waar de grens ligt dat die dingen dus te klein zijn.

Qua hoogte zijn ze perfect maar in de omvang komen de zijkant zeg maar niet tegen elkaar aan. Ze zitten dus niet 100% rondom het been. Ze passen nu als ruime peesbeschermers zeg maar, zijkanten en achterkant is bedekt maar voorkant is nog een stukje open van 2cm ofzo wat alleen bedekt is door het klitteband om vast te maken.

Ik neem aan dat ze dan dus te klein zijn? Maar weet dit dus niet zeker dus als iemand hier meer duidelijkheid over kan geven graag!

Zinzi_jewel

Re: wanneer passen 3-in-1 beschermers goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:00

volgens mij zijn ze dan te klein , heb zo gepast van eskadron en die stonden ook open bij mijn merrie dus heb er nu van veredus en die sluiten goed overlappen zelfs n klein stukje ...

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:02

Ik denk ook dat ze dan wat te klein zijn, maar ik denk niet echt dat dit een probleem is. Ik heb een hele reeks 3-in-1 beschermers, zowel voor als achter en ze overlappen allemaal wel een stukje

shetlandfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 20:26

Overlappen weet ik dat dat geen kwaad kan, maar bij stukje open vraag ik me dus ook af of ze dan nog de werking bieden zoals die dingen horen te doen.

Als meer mensen hier wat van weten, reacties alsnog erg welkom!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 11:41

ze mogen een stukje over elkaar komen. zo zitten ze ook het stevigst.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 11:43

marloezzke schreef:
ze mogen een stukje over elkaar komen. zo zitten ze ook het stevigst.

maar dat doen ze niet. Ze staan open.

Vraag me af of het werkelijk zo moeilijk is om te lezen op basis van deze reacties Nagelbijten / Gniffelen

als ze open staan betwijfel ik of ze wel helemaal goed passen. Kan je niet langs de ruitersportzaak gaan en vragen of dat erg is?

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 11:47

ik werk in een ruitersportzaak Haha!. ze moeten echt iets overlappen. als ze dat niet doen heb je namelijk de kans, dat er vuil e.d tussen gaat zitten, of door de beweging, vel knel kan gaan zitten.

als ze open staan zijn ze dus te klein.