Dun wordende (vrij) nieuwe Ankypads?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Dun wordende (vrij) nieuwe Ankypads?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 16:33

Ik kwam zojuist tot de conclusie dat mijn nieuwste Ankypad, een Chocolate, wel errug dun lijkt te worden, en ik vraag me af of er meer mensen met dit probleem zijn?
Naast de Chocolate heb ik ook nog meerdere kleuren, waarvan onder andere een Cognac, en de liefhebber weet wel van welke collectie deze was en hoe lang dit geleden is.
Echter is de Cognac na al die keren gebruiken en wassen nog heerlijk dik en stevig, evenals de andere kleuren die ik bezit, en die ook ouder zijn dan de Chocolate.
Ik baal hier dus erg van, ik vraag me af of hier is aan te doen valt? Ik heb hem al geprobeerd met tennisballen te wassen zoals een donsjas, maar helaas blijft het een vaatdoekje.. Scheve mond

Meer mensen met erg dun wordende vrij nieuwe Ankypads?

wash

Re: Dun wordende (vrij) nieuwe Ankypads?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 07:17

was het maar zo...die van mij is nog stijf na een paar keer wassen... terwijl mijn andere pads allang zacht waren na 4 keer wassen en rijden....

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 08:26

Ik heb verschillende Anky pads waarvan de choco inderdaad het snelst DUN werd, Pling , moet je zeggen dat ik ze nu ideaal vind,, ben niet zo van de DIKKE pads,, Huilen

De rest van mn anky's(ook hele oude collectie's) zijn nu ook lekker dun,,dat duurde wel 2x zolang als de choco,,maar maak je niet druk is alleen maar beter,,dunner worden ze ook niet,,zo horen ze te zijn Cool

Zoiezo bij een goed passend zadel is een dun dekje perfect,,te dik is nooit goed,, dat zit de pasvorm van je zadel alleen maar in de weg Vork

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 09:28

Ilse schreef:
Ik kwam zojuist tot de conclusie dat mijn nieuwste Ankypad, een Chocolate, wel errug dun lijkt te worden, en ik vraag me af of er meer mensen met dit probleem zijn?
Naast de Chocolate heb ik ook nog meerdere kleuren, waarvan onder andere een Cognac, en de liefhebber weet wel van welke collectie deze was en hoe lang dit geleden is.
Echter is de Cognac na al die keren gebruiken en wassen nog heerlijk dik en stevig, evenals de andere kleuren die ik bezit, en die ook ouder zijn dan de Chocolate.
Ik baal hier dus erg van, ik vraag me af of hier is aan te doen valt? Ik heb hem al geprobeerd met tennisballen te wassen zoals een donsjas, maar helaas blijft het een vaatdoekje.. Scheve mond

Meer mensen met erg dun wordende vrij nieuwe Ankypads?

Ik heb helaas geen ervaringen met Anky pads maar als je pad echt heel dun word zou ik gewoon terug gaan Ja
Persoonlijk ben ik niet zo gek op hele dikke pads, hierdoor passen sommigen zadels naar mijn idee slechter. Maar volgens mij valt het bij de Anky pads wel mee.

Wanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:35

Ik heb dit dus ook met mijn chocolate Ankypad, alleen is die van mij al wel wat ouder. Inderdaad was deze na een aantal keren wassen al meteen erg dun, terwijl al mijn andere pads (die minstens zo vaak gebruikt en gewassen worden) gewoon dik blijven. Misschien ligt het inderdaad aan de productie van deze kleur, want deze kleur is er al een aantal jaren, dus misschien heb jij er een gekocht die al veel eerder geproduceerd is?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:39

Volgens mij kan je gewoon terug naar de winkel en dan krijg je een nieuwe. Er loopt ook een topic over ribbels in een Ankypad na het wassen, de meesten van dat topic hebben ook gewoon een nieuwe gekregen.

Up_to_Date

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 16:40

Klopt, maar met die ribbels ging om de nieuwste collectie.
De choco en Cognac e.d. is van een oudere collectie dus ik denk niet dat je een nieuwe krijgt.

Ik heb geen last van dunner wordende pad's.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 11:22

Mijn choco is ook dunner dan mijn oude walnut heb ik het idee ja. Ja

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 11:39

Up_to_Date schreef:
Klopt, maar met die ribbels ging om de nieuwste collectie.
De choco en Cognac e.d. is van een oudere collectie dus ik denk niet dat je een nieuwe krijgt.

Ik heb geen last van dunner wordende pad's.

Dat is dus niet waar, want de Chocolate is een standaard kleur, en is dus nog steeds nieuw te verkrijgen in de winkels.

Ik zal eens kijken of ik morgen even een mailtje naar de Tackfactory kan sturen, ben benieuwd! Knipoog

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 10:50

De ene pad word bij mijn ook sneller dun als de andere, ik vind het beter dat ze dan worden. ik hou niet zo van dat dikke, neemt ook veel ruimte in beslag enz.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 11:39

de choco zit in de standaard collectie!

dus deze worden steeds bij geproduceert! waarschijnlijk krijg je dus gewoon een nieuwe, vraag trouwens of de winkel de klacht ook echt aan de tack factory door geeft dan kunnen ze er wat mee doen.