Ik ben van plan om de Stirrup Control System beugelriemblokjes en laarzen/joppers aan te schaffen. Alleen ben ik nog wel erg benieuwd naar wat de ervaringen zijn van mensen die deze spullen al hebben aangeschaft. Hoe bevalt het systeem?
Ik heb het over dit systeem:
Hoe is je beenstand nu, en ben je er tevreden mee?
Je zolen blijven dat 'haken' in de beugels? Of zie ik het verkeerd? Lijkt me wat eng als je valt, blijven je voeten misschien makkelijker in de beugels hangen?
De ribbels lopen zo dat je voet niet naar voren kan schuiven in de beugel, naar achteren kan wel. Dus met eraf vallen zul je er als het goed is gewoon uitschieten. Ik heb zelf schoenen met dit systeem en ik heb de beugelblokjes er ook bij maar ik heb het nog nooit geprobeerd. Ik vond de schoenen gewoon fijn en daar zat toevallig dat systeem op
Daarom! Ik vind dat door die blokjes juist je benen in zo'n houding gedwongen worden! Echt streng zijn en iemand langs de kant die er constant op hamert werkt echt!!!
het gaat echt om ribbeltjes, zijn niet schokkende afmetingne etc en het is idd puur om je oet te behoeden van doorschieten persoonlijk ben ik ook van het type "leer maar zitten, dan houd je je voeten vanzelf ook goed" maar soms kan het handig zijn