Weet iemand hier een oplossing voor op een staartriem na?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
MysticTinker schreef:Een tijdje zonder zadel?![]()
Als het zadel niet meer goed past door de zwangerschap dan lijkt het me niet erg verstandig om er mee door te blijven rijden.
tamary schreef:En met je oude dekje schuift het nu ook?
Zo niet dan terug naar je oude dekje.
Voorsingels knijpen juist waar je niet wil dat iets knijpt.
Nu wordt er namelijk een conclusie getrokken dat mn zadel niet past en dat ik dat wil oplossen met verschillende pads of dekjes,, maar dat is natuurlijk niet waar dit topic over gaat.
_brunette schreef:Het zadel ligt gewoon goed, anders zou het bij een pad ook wel gaan schuiven. En een pad is juist dikker als het dekje dat ik nu heb.Nu wordt er namelijk een conclusie getrokken dat mn zadel niet past en dat ik dat wil oplossen met verschillende pads of dekjes,, maar dat is natuurlijk niet waar dit topic over gaat.
Citaat:Nee wij trekken de conclusie dat de combi zadel en nieuw dekje niet werkt.
En vragen ons af waarom het nieuwe dekje zo heilig is dat je hulpmiddelen aan je zadel wil maken om het dekje te blijven gebruiken

een hele "gewone", rechthoekig, van neopreen met 6 gaten erin zodat het niet te warm wordt. Werkt fantastisch, ook op mijn veel te dikke ijslander.
) Heel licht en veel fijner dan de meeste gelpads
zazoeyou schreef:Hmm,, wat ik denk??
Als je de burberry van global hebt?? weet niet of dat zo is?
Maar goed als het wel zo is vermoedt ik het volgende:
Deze dekjes zijn extreem dik maar dan ook echt dik..
Waardoor je zadel gewoon smaller gemaakt wordt in de boomwijdte..
Daardoor(boom nu iets te smal) gaat je zadel naar voren schuiven..
Hier zijn er ook 3 meiden met zelfde probleem NA aanschaf global burberry dekje![]()
Ook las ik dat je paard drachtig is??
Dan kan DAT ook een rede zijn dat zadel schuift,, paard krijgt een buikje waardoor singel naar smalste plek glijdt EN je zadel daardoor mee naar voren neemt![]()
Plaatje van singel hierboven biedt daarvoor de oplossing
Thnx iig