zadel vraagje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Cleo_

zadel vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 14:41

ik heb een tweedehands zadel gekocht afgelopen dinsdag hier heb ik 2 keer mee gereden. de zadelmaker is zelf komen passen met verschillende zadels.
nu dus het volgende tijdens het rijden heb ik pijn aan bij bovenbenen, het gedeelte bovenaan waar de beugelriemen vastzitten steken echt behoorlijk uit en het doet me met rijden echt ontzettend zeer.
vinden jullie dat ik met het zadel terug kan gaan en dat hij hem terug moet nemen?

Wesco

Re: zadel vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:43

Ik zou wel contact opnemen met de zadelmaker ,
Je kan altijd proberen om je het zadel kan omruilen.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:52

Bedoel je de plek waar je stijgbeurgelhaak zit?

Je zou dan eens kunnen proberen de stijgbeugelriemgesp aan de onderkant te doen. Zo heb je alleen de 'bobbel' van de stijgbeugelhaak en niet de combinatie van stijgbeugelhaak én stijgbeugelriemgesp (tjee, leuk woord voor galgje Clown )

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 14:53

dit heb ik dus ookal geprobeerd, vervolgens heb ik ook zonder beugelriemen gereden maar het bleef in mijn been prikken.
idd een leuk galgje woord Tong uitsteken

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 14:56

tsja, dan zou ik inderdaad overwegen om de zadelmaker erbij te halen om te zien of er nog wat aan kan gebeuren....

Je zou misschien een ring i.p.v. een 'normale' stijgbeugelhaak kunnen doen met daaronder veiligheidsbeugels of iets dat doorschieten van de voet voorkomt (hebben ze tegenwoordig superveel foefjes voor, heb eventueel nog korfjes voor je liggen die ik niet gebruik).

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 15:34

ik neem eerst wel even contact met hem op, ik neem aan dat wanneer hij me iets verkoopt en het niet goed is dat hij het gewoon terug neemt of iets anders ervoor heeft.