Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik reageerde enkel op het feit dat je de website doorgaf, terwijl daar dus geen info op staat over de nieuwe collectie. Dus eerder zodat de ts al weet dat ze daar niet moet gaan zoeken
Tieneke schreef:Lamicell heeft nooit echt de neiging gehad om snel info te verspreiden over hun collecties, ook niet op hun eigen website. Dus het is afwachten, denk ik...
Rk, die website trekt eigenlijk nergens op. Ze zijn die al zo lang aan het aanpassen, maar artikelen die een jaar of 3 geleden uitgekomen zijn, staan daar nog als 'nieuw' aangegeven...
Tieneke schreef:Zitake, echt helemaal niets in dressuur??? Da's echt stom...
Vrijdag was ik in de ruitershop, maar had jammer genoeg weinig tijd. Maar bleek dus dat ze daar de nieuwe catalogus al erg lang hebben liggen, dus met de nieuwe collecties allemaal in. Ik had geen tijd om het in te kijken, maar het zou erg veel kleurtjes bevatten... In de loop van de week ga ik nog eens terug, denk ik
De federatiedekjes vind ik ook enorm mooi, maar niet in het wit, dus lap, weer geen andere keuze.
Wel helaas vrij duur... Heb nu een pad en een shirtje besteld. Met verzending erbij zit ik tegen de 80 euro
Gelukkig had ik al getten die er wel bij passen.