Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb ze zelf zonder kooi: WendyBZ schreef:
DubbelDun schreef:@miss-lizje: wat jij zoekt zijn zogenaamde toe-stoppers. Dit zijn een soort hulzen die je in de stirrup kunt doen en vastzetten met klitteband. Hierdoor zijn ze ook makkelijk weer te verwijderen, want dat is iets wat je met andere systemen niet hebt.
http://www.yourhorsecare.com/toe_stoppers.php
dus ik denk dat ze wel bevallen. 
) En zo vaak rijd ikzelf niet met het western zadel. Het is echt voor haar bedoeld, dat ze er niet meer doorheen glijd. 
rina schreef:Die van DD vond ik nu net op Ebay Duitsland![]()
Het bod daar is nu niet zo hoog, maar geen idee waar het gaat eindigen natuurlijk.
Ik zocht daar eigenlijk een plaatje van steigbeugels met tapaderos. Dat is een leren kap aan de voorkant van je steigbeugel. Ebay USA voor het idee.
graag gedaan
Ja soms loop je er zo tegenaan, geweldig dat het zo mooi gelukt is.
ik woon er tenslotte
Oja en mocht verkoper moeilijk doen over verzenden ed. moei me mar effe een PB sturen
rina schreef:graag gedaan
![]()
Ja soms loop je er zo tegenaan, geweldig dat het zo mooi gelukt is.
Betaling binnen EU hoeft idd geen probleem te zijn. Verkoper vragen naar IBAN en BIC nummer (kan hij opvragen bij zijn bank). Kan je zo het geld overmaken. En idd mogen ze tegenwoordig niet meer zoveel voor vragen.
Enne de volgende keer mag je me vragen hoor voor het vertalen. Ik moet wel een beetje Duits kunnenik woon er tenslotte
Oja en mocht verkoper moeilijk doen over verzenden ed. moei me mar effe een PB sturen
![]()
Althans niet op de mijne, en ik heb 2 Duitse banken. Geen van beide
miss_lizje schreef:rina schreef:Die van DD vond ik nu net op Ebay Duitsland![]()
Het bod daar is nu niet zo hoog, maar geen idee waar het gaat eindigen natuurlijk.
Ik zocht daar eigenlijk een plaatje van steigbeugels met tapaderos. Dat is een leren kap aan de voorkant van je steigbeugel. Ebay USA voor het idee.
12 euro plus verzendkosten en ze zijn van mij nou.
nieuw kosten ze 52 euro kon het niet laten. en als ze niet werken verkoop ik ze wel weer.