Zadel hubertus..ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

Zadel hubertus..ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 16:44

Hallo,

Ik heb een zadeltje gezien, zwart dressuur met het merk hubertus. Nu heb ik gewoon geboden, wil namelijk voor een maand of twee een dressuurzadel proberen voordat ik een nieuwe koop. Nu is mijn bod van 60 euro excl. verzendkosten geaccepteerd, maar ik zou nog graag willen weten of dit een echt merk is..of dat het net zo'n merk is die zadelmarkt verkoopt. Hebben jullie ervaringen? Mag ook uit tweede/derde/zesde hand haha.

Groetjes

Divine

Re: Zadel hubertus..ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:17

Hubertus is wel degelijk een merk. Komt uit Scandinavie, ik dacht Denemarken. De zadels zijn van goede kwaliteit, ietwat eenvoudig, maar zeker de moeite waard en verre van zadelmarkt-kwaliteit!
Ik heb eerder een Hubertus nieuw gekocht, een veelzijdigheid richting dressuur. Een erg fijn zadel dat zich erg goed en mooi hield. Vele jaren intensief gebruikt en na overlijden van het paard waarop het lag heb ik het voor een behoorlijke prijs kunnen verkopen omdat het er nog zo goed uitzag.
Voor 60 euro heb je een hele goede koop gedaan vind ik!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 17:46

Divine schreef:
Hubertus is wel degelijk een merk. Komt uit Scandinavie, ik dacht Denemarken. De zadels zijn van goede kwaliteit, ietwat eenvoudig, maar zeker de moeite waard en verre van zadelmarkt-kwaliteit!
Ik heb eerder een Hubertus nieuw gekocht, een veelzijdigheid richting dressuur. Een erg fijn zadel dat zich erg goed en mooi hield. Vele jaren intensief gebruikt en na overlijden van het paard waarop het lag heb ik het voor een behoorlijke prijs kunnen verkopen omdat het er nog zo goed uitzag.
Voor 60 euro heb je een hele goede koop gedaan vind ik!

Oke ik heb nu nog een berichtje gestuurd. Denk dat ik het dan wel ga doen. Het is een goedkoop zadel, mocht hij niet passen zet ik hem dan gewoon weer te koop voor dezelfde prijs. Zal vast wel iemand interesse in hebben dan.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:47

Idd dat is een nette prijs, hubertus vind ik niet altijd even lekker zitten, soms wat hard..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 01:50

nieuw kost die tussen de 600 en 800 euro en dat zijn ze zeker waard
60 euro voor een net uitziende hubertus is een koopje Knipoog

Jojoow1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 17:42

ik heb zelf een hubertus dressuur zadel (leer)
ben er heel erg tevreden over en die 60 euro is echt wel een koopje!
hubertus is zeker niet te vergelijken met de zadelmarkt kwaliteit!
wees gerust, het zijn goede zadels *D