Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik meen dat er ook een nieuwe in Enschede zit. Of er voorrijdkosten zijn dat durf ik je niet te vertellen
(het is zondag dan ben ik dr nooit helemaal bij
)
Figo schreef:Hunteren, Heteren, het lijkt op elkaar(het is zondag dan ben ik dr nooit helemaal bij
)
Maar thanx iig!
Bestaat Hunteren dan?
Ik ken nl wel een Lunteren
Tenminste, dat meen ik daar ooit gezien te hebben. Ook ik heb iets van €50,- in mijn hoofd. Maar zelf opzoeken lijkt me het handigste.

SusieQ87 schreef:50 euro mits je een zadel koopt wat boven de 500euro is dan word het daarmee verrekend.
Figo schreef:SusieQ87 schreef:50 euro mits je een zadel koopt wat boven de 500euro is dan word het daarmee verrekend.
dus hieruit begrijp ik dat als je een zadel koopt van 500 of meer dan hoef je heen voorrijkosten te betalen?
Tatjanaa schreef:dus hieruit begrijp ik dat als je een zadel koopt van 500 of meer dan hoef je heen voorrijkosten te betalen?
Klopt! Is het zadel duurder dan 500,- worden de kosten verrekend. Is het zadel lager dan 500,- of is het een tweedehands zadel dan moet je 50,- betalen.
) wat ik begrepen heb
chickey schreef:Morgen komt toevallig de zadelpasservice bij mij en ik heb allemaal zadels boven de 500,- euro uitgekozen om te passen en heb er echt een factuur van 50,- bij gekregen hoor....

zazoeyou schreef:Tatjanaa schreef:dus hieruit begrijp ik dat als je een zadel koopt van 500 of meer dan hoef je heen voorrijkosten te betalen?
Klopt! Is het zadel duurder dan 500,- worden de kosten verrekend. Is het zadel lager dan 500,- of is het een tweedehands zadel dan moet je 50,- betalen.
Nee dat is niet waar,, ik had er 2 zadels gekocht en zat ruim boven de 500euro
Ik moest echt de voorrijkosten betalen![]()
Dat is mede een beetje voor Timo(de zadelpasser![]()
) wat ik begrepen heb
![]()
Dus helaas

Sodeletuut schreef:Wij hebben net naar Divoza gebelt, en daar zeiden ze dat je wel gewoon altijd voorrijdkosten moest betalen, en waar die onzin vandaan kwam dat het niet zou moeten.