Voor 15 euro te koop bij Divoza, of zeggen jullie; Neem voor vijf euro meer peesbeschermers van BR?
En moet ik pony maat nemen, of paarden maat?

Misty; arabxwelsh
1.48m
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

kimmie1018 schreef:SUPER GOED ! ze zijn echt mega slijt vast en br vindt ik echt flut. ik zou pony maat nemen.
groetjes

Ik zou maat pony nemen. Ik heb zelf die van BR
Pagony zou ik ook niet doen

) en ook daarover ben ik erg tevreden.

Mistie schreef:kimmie1018 schreef:SUPER GOED ! ze zijn echt mega slijt vast en br vindt ik echt flut. ik zou pony maat nemen.
groetjes
Kun je je mening onderbouwen waarom je BR flut vind?
Ik heb namelijk wel veel goede verhalen gehoort over BR, en ik had voor een ander pony'tje waar ik op reed ook van die BR beschermers liggen, die me wel bevielen.
De norton peesbeschermers vind ik leuk, omdat ze daar ook het neopreen in een leuk bijpassend kleurtje hebben
klitteband liet los en het neopreen sleet heel snel. dit is mijn ervaring met BR en met norton heb ik veel betere ervaring.
liliputter schreef:Heb al 1,5 jaar witte Br peesjes. Veel in gebruik, maar ben er heel zuinig op en dat is nog te zien! Zijn nog spierwit en nergens een scheurtje o.i.d. Bij mij alleen maar Br peesjes!
Waarom gebruik ik anders peesbeschermers?
(bij Zafira maakt het overigens weinig verschil)