Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lynne8 schreef:Ik denk dat een gewoon dekje het beste is, want een pad is wel erg warm.
Iedereen aan de shabrakjes! 
Sonja schreef:lynne8 schreef:Ik denk dat een gewoon dekje het beste is, want een pad is wel erg warm.
Ja want bij warm weer heeft een westernzadel ineens kussens, dat weet iedereen...Iedereen aan de shabrakjes! :p
Ben trouwens echt van mening dat er iets van een waarschuwing moet komen voor je iets in bijv TR post, krijg je minder snel dit soort 'oplossingen' van medebokkers 

en hij draait nu lustig rondjes in de wasmachine, strakjes even op 't rek in de tuin en schoon en droog istie weer! Persoonlijk vindt ik het erg fijne pads
lynne8 schreef:Ik denk dat een gewoon dekje het beste is, want een pad is wel erg warm.
cornelie schreef:Ik denk dat dit soort reacties ontstaat omdat je bij de beginpagina de laatst geopende topics ziet. Dus met een titel als 'wat voor pad bij warm weer' kan ik mij voorstellen dat hier ook een engelse ruiter op reageert.

spicegirl schreef:helaas heb je geen zomerpads....blankets zijn te dun, en niet goed voor de rug.enigste wat je kunt doen, is zorgen voor een pad, die vocht opneemt, en niet teveel hitte vasthoud. dit zijn alleen pads van NATUURLIJKE materialen(een sporter draagt katoen,geen neopreen!), waarvan wol t beste is. let wel;echte wol. katoen kan ook. nog beter is vilt, van wol, niet met die kunsttof vezels.
zijn duur, maar wel goed!

en zo niet dan doen ze in ieder geval verrekte goed alsof.
Dus nooit meer kletsnatte dekjes