Ik heb Divoza laten komen maar was eigelijk van plan een nieuwe Rossner te kopen.
Tot dat we op het onderwerp kwamen dat ik ook nog een Rossner in de kast had.
Hij had er even naar gekeken en zei dat hij deze kon aanpassen(Ik blij natuurlijk).
Maar nu ik hem terug heb twijfel ik of hij wel goed ligt.
Het was een Rossner met een verbrede boom het was een 31 maar die is dus verbreed naar een 34cm.
Veel te breed voor mijn kwpn.
Hij heeft hem weer (terug)versmalt joost mag weten welke maat heb ik eigelijk niet eens naar gevraagt.
Maar goed mijn vraag is eigelijk.
Als hij zeg maar kaal op mijn paard ligt zonder dekje ligt hij goed.

Hij ligt recht sluit onder het zadel aan op de rug van mij paard klapperd niet schoft ligt vrij enz enz enz.
Maar....
Als ik er nu een dik anky sjabrak er onder leg en ik ga op mijn zadel zitten en ik ga stappe.
En ik voel met me hand tussen me dekje en me zadel in.
Voel ik me hand knelle bij iedere stap die ze zet...
Ik ben bang dat als ik me had daar weg haal dit zadel dus bij elke stap tegen mij paard ze schoft drukt?
Ik heb ook nooit gevoelt bij andere (zadels)paarden die ik heb gereden of dit zo was.
Dus weet nu ook niet of dit hoort of dat hij dan gewoon te wijnig ruimte heeft bij de schoft zeg maar.
Morge ga ik Divoza bellen voor een afspraak en uiteraard stap ik er niet meer op voor dat er naar gekeken is.

Maar dit vroeg ik me gewoon even af ben gewoon nieuwschierig wat jullie hier van vinden.

)