Info over Myler bit gezocht

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

VinandoW

Info over Myler bit gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 23:11

Hallo,

Ik zoek voor mijn 5 jarige merrie een Myler bit, ondertussen ben ik al ijverig opzoek geweest op het internet maar kwam op het idee om hier ook nog maar even om informatie te vragen.
Zelf heb ik twee gevonden die me wel geschikt leken namelijk: (beide level 1)
- Afbeelding
Loose Ring MB 02, Size 5 1/2"

- Afbeelding
Myler "C" Sleeve Ring MB 02, Size 5 1/2"

Ik heb alleen wel het idee dat dit precies dezelfde bitten zijn, alleen dat de ringen iets anders zijn, ik wil graag wat meer info over dit bit en welke ik het beste voor mij paard kan kiezen. En misschien jullie ervaringen. Ik rijd haar nu met een K&K dubbelgebroken watertrens (aurigan) wat gewoon niet gaat, heb al veel andere geprobeerd maar zit steeds met hetzelfde probleem. Toen ben ik meer informatie gaan zoeken over Myler en dat beviel me wel. Hopelijk kunnen jullie mij nog iets verder helpen.

Alvast bedankt,
Laatst bijgewerkt door Tanja op 04-05-08 04:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt.

oOoKellyoOo

Re: Myler bit gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 23:24

Dit hoort ergens anders, bij eenmaal andermaal; gezocht alles voor paarden. Heb al getemt

Tanja

Re: Info over Myler bit gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 04:47

TS vraag info over Myler bitten, dat hoort zeker wel op HAR. De tiltel van het topic deed wel anders vermoeden, deze heb ik dan ook even aangepast.