BR dressuurbeugelriemen , gespen geknapt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zazoeyou

BR dressuurbeugelriemen , gespen geknapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-08 19:57

Ik heb een dringende vraag!!

Ik heb de soft dressuurbeugelriemen van BR nu zn pak weg 6mnd,,
Ik stuiter NU op een heel vervelend probleem Namelijk: de gespen zijn kapot en nergens kan ik losse gespen krijgen voor aan mn dressuurbeugelriemen..
Rijden is dus NIET mogenlijk,, ik zal verplicht zijn nieuwe dressuurbeugelriemen aan te schaffen na 6mnd???

Ik heb er 69,95euro voor betaald
Ik vind dit niet echt mogen,,de gespen zijn bij de pinnen afgeknapt,,gewoon dwars door midden.

Wellicht heeft iemand een oplossing voor mijn probleem?? bijvoorbeeld het e-mail adres van Bieman riding??(op hun site doet het e-mail adres het niet)
Of weet iemand WAAR ik ze los kan kopen?? die gespen??

Divoza verkocht ze niet!!

Puera

Re: BR dressuurbeugelriemen , gespen geknapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 13:41

Vervelend zeg! Ik weet niet of je ze via een ruitersportzaak hebt gekocht en of je de bon nog hebt, maar ik zou er gewoon mee terug gaan. Gespen mogen na 6 maanden gebruik echt nog niet stuk gaan. Zeker niet voor de prijs die jij er voor neergelegd hebt.

Heb eens een BR-pad teruggebracht naar de zaak waar ik de pad had gekocht. Die kwam viezer uit de wasmachine dan dat ie erin was gekomen. Ze hebben 'm opgestuurd en binnen een paar weken had ik 'n nieuwe. Mijn ervaring met hun service/garantie is dus goed, maar dat is dus maar één geval bij mij. Haha!

Heb al eventjes snel via Google gezocht, maar het enige adres wat ik kan vinden is info@bieman.com. Succes ermee.

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 16:06

Puera schreef:
Vervelend zeg! Ik weet niet of je ze via een ruitersportzaak hebt gekocht en of je de bon nog hebt, maar ik zou er gewoon mee terug gaan. Gespen mogen na 6 maanden gebruik echt nog niet stuk gaan. Zeker niet voor de prijs die jij er voor neergelegd hebt.

Heb eens een BR-pad teruggebracht naar de zaak waar ik de pad had gekocht. Die kwam viezer uit de wasmachine dan dat ie erin was gekomen. Ze hebben 'm opgestuurd en binnen een paar weken had ik 'n nieuwe. Mijn ervaring met hun service/garantie is dus goed, maar dat is dus maar één geval bij mij. Haha!

Heb al eventjes snel via Google gezocht, maar het enige adres wat ik kan vinden is info@bieman.com. Succes ermee.

Ik heb geen bon en waar ik ze gekocht heb??

Geen idee ,, OF ooteman of piaffe ruitersport,, maar horse house kan ook maar zo..

Het is al lang geleden en ik heb ze online besteld Koe

Tja,, heel vervelend dit soort dingen MAAR ik had gehoopt ergens die gespen los te kunnen kopen/bestellen Huilen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:13

Als je geen bon hebt en niet meer weet waar je ze hebt gekocht, sta je als klant absoluut niet stabiel. In ieder geval heb je er nu van geleerd; koop je iets nieuws, bewaar dan de bon!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:17

gewoon even bellen! telefoonnummer staat ook op de site Haha!
het is niet normaal dat beugelriemen zo snel sneuvelen en ik heb tot nu toe bij BR altijd een nette medewerking gekregen Pling

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:22

Ik zou er ook gewoon ff een telefoontje aan wagen.. ZIjn vast bereid je te helpen!!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 16:57

zazoeyou schreef:
Ik heb geen bon en waar ik ze gekocht heb??

Geen idee ,, OF ooteman of piaffe ruitersport,, maar horse house kan ook maar zo..

Het is al lang geleden en ik heb ze online besteld Koe

Tja,, heel vervelend dit soort dingen MAAR ik had gehoopt ergens die gespen los te kunnen kopen/bestellen Huilen

Check je mail eens, misschien staat er nog wat in je inbox of verzonden berichten?

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-08 20:06

Rianneke schreef:
gewoon even bellen! telefoonnummer staat ook op de site Haha!
het is niet normaal dat beugelriemen zo snel sneuvelen en ik heb tot nu toe bij BR altijd een nette medewerking gekregen Pling

Ik bewaar bonnen altijd maar hooguit 2 maanden,,

Meestal is ruilen/retourneren NA 2weken al niet meer mogenlijk Knipoog

Kijk van aankoop koelkast/wasmaschine/ zadel en dat soort dure aankopen bewaar ik gewoon jaren!!

Maar beugelriemen/ beugels/ teugels ,, dat is 2 weken geldig zn aankoopsbon,, Pling

Ik bel morgen met de BR firma,, en vertel gewoon wat er aan de hand is,, ik neem aan dat ze niet moeilijk gaan doen,,tis hun goede naam Vork