Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Puera schreef:Vervelend zeg! Ik weet niet of je ze via een ruitersportzaak hebt gekocht en of je de bon nog hebt, maar ik zou er gewoon mee terug gaan. Gespen mogen na 6 maanden gebruik echt nog niet stuk gaan. Zeker niet voor de prijs die jij er voor neergelegd hebt.
Heb eens een BR-pad teruggebracht naar de zaak waar ik de pad had gekocht. Die kwam viezer uit de wasmachine dan dat ie erin was gekomen. Ze hebben 'm opgestuurd en binnen een paar weken had ik 'n nieuwe. Mijn ervaring met hun service/garantie is dus goed, maar dat is dus maar één geval bij mij.
Heb al eventjes snel via Google gezocht, maar het enige adres wat ik kan vinden is info@bieman.com. Succes ermee.

zazoeyou schreef:Ik heb geen bon en waar ik ze gekocht heb??
Geen idee ,, OF ooteman of piaffe ruitersport,, maar horse house kan ook maar zo..
Het is al lang geleden en ik heb ze online besteld![]()
Tja,, heel vervelend dit soort dingen MAAR ik had gehoopt ergens die gespen los te kunnen kopen/bestellen
Rianneke schreef:gewoon even bellen! telefoonnummer staat ook op de site
het is niet normaal dat beugelriemen zo snel sneuvelen en ik heb tot nu toe bij BR altijd een nette medewerking gekregen