anky dekje vraagje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

anky dekje vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 20:05

er zullen genoeg vragen hierover geweest zijn, maar toch vraag ik me iets af.

Ik heb vroeger een anky dekje gehad onder een veelzeidigheidzadel. Dit dekje lag in het begin goed en later trok het zich steds strak op de rug, ook al legde ik het dekje diep in de kamer.

Nu heb ik een dressuurzadel en nu vroeg ik me af, zou het dekje dan wel blijven liggen? dus niet strak trekken? Wat is jullie ervaring ermee.

het anky dekje heb ik niet meer.Maar nu zijn ze bij de ruitershop in harmelen in de aanbieding voor 35 euro. En zou graag zo dekje willen. Maar vind 35 euro net wat te veel als het weer strak trek dus niet goed blijft liggen,

zou er een verschil in zitten? of je een veelzeidigheidzadel hebt of een dressuurzadel?

Snoevie

Re: anky dekje vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 06:59

in principe als je zadel goed past schuift je dekje niet,maar anky's zijn recht,dat kan ook een oorzaak zijn.

het is een beetje een gok die je neemt,sinds ik een goed passend dressuurzadel heb schuiven ze niet meer en het zijn toch wel erg fijne dekjes

Ivana2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:59

heee jaa ik heb er vandaag eentje gekocht in harmelen!!
ik vind ze super!! heb een dressuur zadel en ze blijven prima liggen!! ik zie dat je ook een haf hebt... me vriendin kocht de sand kleur voor dr haf.. staat erg mooi! en ik een witte!!

Caroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:17

Mijn zadel lag ook niet goed heb ik ontdekt dankzij anky dekjes, nu trokken bijna al mijn dekjes strak, maar anky lagen gewoon op de grond tijdens het rijden Clown
Nu mijn zadel helemaal goed ligt, blijven mijn ankys ook goed liggen Lachen

Silver_Bolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 13:05

Als je een goed passend zadel hebt dan blijven ze wel liggen.
ik vind ze erg fijn in gebruik Lachen

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 00:15

Ik gebruik ze ook en ben er erg tevreden over. gebeurd bij mij ook wel eens dat ze gaan schuiven maar dan heb ik gewoon niet goed aangesingeld...
De pads van PK lopen iets omhoog bij de schoft en trekken daarom minder snel strak.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 00:31

bij mij gaat de anky onder mijn dressuurzadel ook strak trekken, heel naar..