Kieffer Anastasia

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Puera

Kieffer Anastasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 18:20

Mijn oog is gevallen op de Kieffer Anastasia... Bloos

Afbeelding

Nu is dit hoofdstel lichtbruin onderlegd. Heeft iemand dit hoofdstel... hoe bevalt 't en hoe ziet dit hoofdstel eruit op een voskleurig paard?

aslo

Re: Kieffer Anastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 06:45

Ik heb er 1 gehad voor mijn vos destijds. Het lichtbruine onderlegde valt dan niet zo erg op (je ziet het wel), maar wel een supermooi hoofdstel. Vind sowieso de hoofdstellen Kieffer erg fijn, gewoon super leer wat heel lang meegaat. Nu heb ik een Anastasia blauw onderlegd en met blauwe steentjes voor onze schimmel.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 08:27

Ik heb de Kieffer Anastasia als wedstrijdhoofdstel.
Het is een heel fijn hoofdstel met heel erg zacht leer. De neusriem is wel wat apart, namelijk plat. Daar zie je het bruin onderlegde niet zo. Op de frontriem wel trouwens! De gespen zijn echt extreem koperkleurig, ze glimmen echt een eind weg. Daarom is het wel het mooiste om er een zelfde kleur bit bij te hebben. Vind hem echt heel mooi, en ik ben nog nooit iemand anders tegengekomen met hetzelfde hoofdstel.
Ik heb het hoofdstel wel op een donkerbruine, denk niet dat hij heel mooi is op een vos eigenlijk Bloos

Ik heb niet echt een goede foto van het hoofdstel, maar zo krijg je een beetje een beeld:
Afbeelding

Afbeelding

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 08:43

De Anastasia staat mooi op jouw bruintje! Lachen

Juist om die platte neusriem viel mijn oog op dit hoofdstel. Zelf heb ik na lang zoeken zo'n platte neusriem gevonden (ook een Kieffer). Maar omdat je ze zo weinig ziet en ik als de dood ben dat mijn lieve lompe paard 'm sloopt, kijk ik zo af en toe om me heen of ze er nog zijn.

Zit zelf ook nog in dubio of dat lichtbruine wel zo mooi is op een vos, maar als ik Aslo's post goed begrijp, zijn ze er ook in andere kleuren onderlegt.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 14:28

Puer, de Anastasia is er alleen bruin onderlegt (zie Kieffer site). Andere modellen zijn er wel met een ander kleurtje onderlegt