[WN] Roper zadel, welke prijs?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Roper zadel, welke prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 10:45

Hallo,

Ik wil mijn Roper zadel verkopen, maar ik weet niet goed wat ik voor kan vragen. Ik dacht eerst wel dat mensen zouden bieden, maar er wordt me nu een prijs gevraagd. Ik vind dat moeilijk, aangezien het zadel een paar jaartjes oud is, gebruikssporen heeft, maar wel super kwaliteit is.

Zouden jullie misschien eens kunnen kijken, wat dit zadel volgens jullie waard is?

Ik heb er niet zoveel verstand van, vandaar dat ik het hier vraag bij de kenners. Knipoog

Alvast bedankt!

Afbeelding
Afbeelding

DubbelFun

Re: Roper zadel, welke prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 11:24

Dit is geen roperzadel, daarvoor heeft het de verkeerde knop (te dun, een roperknop is véél dikker Haha! )
En een lengte van 70 cm zullen ook veel paarden niet kwijt kunnen. Ook de tooling moet je maar net mooi vinden.
Aangezien het ook nog merkloos is denk ik dat je blij mag zijn met rond de 250 euro.
Ik kan de beugels niet goed zien, maar als die idd zo dun zijn en aan de binnenkant afgewerkt met suede dan zou dat een nog mindere kwalilteit betekenen (en dus minder waarde).

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-08 14:13

Kun je nagaan hoeveel verstand ik er van heb Haha!

Het is niet afgewerkt met suede en de beugels zijn wat dikker als op defoto, de foto stopt daar. (ik ben ook niet zo'n kanjer met foto's maken dus)

Hartstikke bedankt voor je commentaar! Daar kan ik wat mee.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 18:25